آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

وقتی چترت خداست بگذار ابر سرنوشت هر چقدر میخواهد ببارد ...

آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

وقتی چترت خداست بگذار ابر سرنوشت هر چقدر میخواهد ببارد ...

هرگز ناامید نشوید....

سلام دوستای خوب خودم ببخشید که ی مدت نتونستم پست بذارم از آنجل جون عزیزم و تمام دوستانی  که وبلاگ رو با نظراتشون زنده نگه داشتن تشکر میکنم... 

این مطلب زیبا تقدیم به تمام دوستای امیدوار خودم 

اگر به طلوع و غروب خورشید بنگری و بخندی، هنوز امیدواری ..

اگر زیبایی رنگ های گل کوچکی را درک کنی، هنوز امیدواری..

اگر لذت پرواز پروانه را درک کنی، هنوز امیدواری..

اگر لبخند کودک قلبت را شاد کند، هنوز امیدواری..

اگر خوبی های دیگران را ببینی، هنوز امیدواری..

اگر بارانی که بر سقف اتاقت می بارد، تو را به خواب می برد، هنوز امیدواری..

اگر با دیدن رنگین کمان می ایستی و به زیبایی آن خیره می شوی، هنوز امیدواری..
اگر با شادی و خوشی با افراد جدید روبه رو می شوی، هنوز امیدواری..

اگر هنوز دست دوستی به سوی دیگران دراز می کنی، هنوز امیدواری..

اگر با دریافت نامه یا کارت غیرمنتظره ای، خوشحال و شگفت زده می شوی، هنوز امیدواری...

اگر از درد و رنج دیگران ناراحت و افسرده می شوی، هنوز امیدواری...

اگر هنوز به انتظار سال نو، چیدن سفره هفت سین و تحویل سال هستی، هنوز امیدواری...

اگر به فکر آرامش هستی، هنوز امیدواری...

اگر با نگاهی به گذشته، لبخند بزنی، هنوز امیدواری..

اگر با سختی ها روبه رو شوی و بجنگی، هنوز امیدواری..

                                امید زیباست و به ما انگیزه حرکت می دهد...

                          وقتی ناامید می شویم، امید، خنده بر لب جان می آورد...

                         وقتی قلب مان به پیش نمی رود، امید پیشقدم می شود..

                        وقتی چشم مان نمی بیند، امید ما را به حرکت وا می دارد..

                              امید نور را به اعماق تاریکی ها می برد...   

         شِکـْـلـَکْ هآے خآنومے  پس همیشه و در هر موقعیتی که هستی امیدوار باششِکـْـلـَکْ هآے خآنومے                        


   داستان جالبی با موضوع امید از طرف دوست خوبمون  dr.e.sh :  

پنجره

در بیمارستانی، دو بیمار در یک اتاق بستری بودند. یکی از بیماران اجازه داشت که هر روز بعد از ظهر یک ساعت روی تختش که کنار تنها پنجره اتاق بود بنشیند ولی بیمار دیگر مجبور بود هیچ تکانی نخورد و همیشه پشت به هم اتاقیش روی تخت بخوابد. آنها ساعتها با هم صحبت می‏کردند؛ از همسر، خانواده، خانه، سربازی یا تعتیلاتشان با هم حرف می‏زدند و هر روز بعد از ظهر، بیماری که تختش کنار پنجره بود، می‏نشست و تمام چیزهائی که بیرون از پنجره می‏دید، برای هم اتاقیش توصیف می‏کرد. پنجره، رو به یک پارک بود که دریاچه زیبائی داشت. مرغابیها و قوها در دریاچه شنا می‏کردند و کودکان با قایقهای تفریحیشان در آب سرگرم بودند. درختان کهن، به منظره بیرون، زیبیایی خاصی بخشیده بود و تصویری زیبا از شهر در افق دور دست دیده می‏شد. همان‏طور که مرد کنار پنجره این جزئیات را توصیف می‏کرد، هم اتاقیش چشمانش را می‏بست و این مناظر را در ذهن خود مجسم می‏کرد و روحی تازه می‏گرفت. روزها و هفته‏ها سپری شد. تا اینکه روزی مرد کناز پنجره از دنیا رفت و مستخدمان بیمارستان جسد او را از اتاق بیرون بردند. مرد دیگر که بسیار ناراحت بود تقاضا کرد که تختش را به کنار پنجره منتقل کنند. پرستار این کار را با رضایت انجام داد. مرد به آرامی و با درد بسیار، خود را به سمت پنجره کشاند تا اولین نگاهش را به دنیای بیرون از پنجره بیندازد. بالاخره می‏توانست آن منظره زیبا را با چشمان خودش ببیند ولی در کمال تعجب، با یک دیوار بلند مواجه شد!  مرد متعجب به پرستار گفت که هم اتاقیش همیشه مناظر دل انگیزی را از پشت پنجره برای او توصیف می‏کرده است. پرستار پاسخ داد: ولی آن مرد کاملا نابینا بود! 


 

                                                               


دِلـتَنگــے
[تصویر: 13268145681.gif]پیچیده نیست
یکـ دِل

یکـ
آسمـان [تصویر: 13268145681.gif] و یـک بُغض
و آرزوهاے تـَرک خـورده...
[تصویر: 13268145681.gif]
[تصویر: 13268145681.gif]بـ هـَمین سادگــے...

سلام دوستان.این متن زیبا رو بهترین دوستم برام فرستاده که دلم نیومد تو وبلاگ نذارمش.  

  

منم زیبا که زیبا بنده ام را دوست میدارم

تو بگشا گوش دل پروردگارت با تو میگوید

ترا در بیکران دنیای تنهایان رهایت من نخواهم کرد

رها کن غیر من را آشتی کن با خدای خود تو غیر از من چه میجویی؟

تو با هر کس به غیر از من چه میگویی؟

تو راه بندگی طی کن عزیز من، خدایی خوب میدانم

تو دعوت کن مرا با خود به اشکی،

یا خدایی میهمانم کن که من چشمان اشک آلوده ات را دوست میدارم

طلب کن خالق خود را، بجو ما را تو خواهی یافت

که عاشق میشوی بر ما و عاشق میشوم بر تو که وصل عاشق و معشوق هم،

آهسته میگویم، خدایی عالمی دارد

تویی زیباتر از خورشید زیبایم،

تویی والاترین مهمان دنیایم که دنیا بی تو چیزی چون تورا کم داشت

وقتی تو را من آفریدم بر خودم احسنت میگفتم مگر آیا کسی هم با خدایش قهر

میگردد؟

هزاران توبه ات را گرچه بشکستی؛ ببینم من تورا از درگهم راندم؟ که میترساندت از

من؟

رها کن آن خدای دور؟! آن نامهربان معبود. آن مخلوق خود را

این منم پروردگار مهربانت. خالقت. اینک صدایم کن مرا. با قطره ی اشکی

به پیش آور دو دست خالی خود را.

با زبان بسته ات کاری ندارم لیک غوغای دل بشکسته ات را من شنیدم

غریب این زمین خاکی ام. آیا عزیزم حاجتی داری؟

بگو جز من کس دیگر نمیفهمد. به نجوایی صدایم کن.

بدان آغوش من باز است قسم بر عاشقان پاک با ایمان

قسم بر اسبهای خسته در میدان تو را در بهترین اوقات آوردم

قسم بر عصر روشن، تکیه کن بر من

قسم بر روز، هنگامی که عالم را بگیرد نور

قسم بر اختران روشن اما دور، رهایت من نخواهم کرد

برای درک آغوشم، شروع کن، یک قدم با تو تمام گامهای مانده اش با من

تو بگشا گوش دل پروردگارت با تو میگوید

ترا در بیکران دنیای تنهایان.

رهایت من نخواهم کرد.

سهراب سپهری

۳۴ رمز موفقیت

Believe in yourself

-خودت را باور کن.

Be brave...but it's ok to be afraid sometimes
-شجاع باش ...ولی بعضی وقتها خوبه که بترسی.

Study hard
-سخت مطالعه کن.
Give lots of kisses
-بوسهای زیادی بده.

Laugh often
-اغلب بخند.

Don't be overly concerned with your weight, it's just a number
-به وزنت زیادی اهمیت نده آن فقط یک عدد است.

Always try to see the glass half full
-همیشه نیمهء پر لیوان رو ببین.

Meet new people, even if they look different to you
-افراد جدیدی رو ملاقات کن هر چند اونا برات نگاه متفاوت داشته باشند.

Remain calm, even when it seems hopeless
-آرام باش حتی زمانیکه نومیدی.

Take lots of naps..
-چرتهای زیادی بزن.

Be weird whenever you have the chance
-زمانیکه فرصتی داری, خارق العاده باش.

Love your friends, no matter who they are
دوستانت رو دوست داشته باش هر کی که باشند .

Don't waste food
-غذا رو اسراف نکن.

RELAX
-راحت باش .

Take an occasional risk
-گاه و بیگاه ریسک کن.

Try to have a little fun each day
-سعی کن هر روز یه کمی تفریح داشته باشی ........این مهم است .

...it's important

Work together as a team
-با دوستانت تیمی کار کن.

Share a joke with friends
-با دوستانت جوک بگو.

Fall in love with someone..
عاشق کسی باش .

...and say "I love you" often
-عاشق شخصی باش......و اغلب بگو "دوستت دارم".

Express yourself creatively

- با قاطعیت خودت را مطرح کن.


Be conscious of your appearance
-از ظاهر خودت با خبر باش.

Always be up for surprises
-همیشه برای سورپرایز ها جلو باش .

Love someone with all of your heart
-شخصی رو با تمام قلبت دوست داشته باش.

Share with friends Watch your step It will get better
- خودت رو با دوستانت مقایسه کن رتبهء خودت رو ببین و آن بهتر خواهد بود.

There is always someone who loves you more than you know

-همیشه شخصی است که تو رو بیشتر از اونیکه خودت می دونی دوست داره

Exercise to keep fit
-برای حفظ تناسب ورزش کن.

Live up to your name
-موافق اسم خودت باش.

Seize the Moment
- زمان را اندازه بگیر .

Hold on to good friends; they are few and far between
دوستان خوبت رو داشته باش آنها مابین دوستان یادی که داری کمند.

Indulge in the things you truly love
- در چیز هایی که دوست داری افراط کن.

Cherish every Sunday
- هر یکشنبه رو گرامی دار (جمعه ی خودمون).

At the end of the day... PRAY
- در آخر روز دعا کن ...چشماتو باز کن و
....... and close your eyes

And smile at least once a day!
- حد اقل یکبار در روز بخند.

Idioms and Sayings About Education

Idioms and Sayings About Education

 

Idiom/Saying

Explanation

To be a bookworm.

For example:

“He’s always reading. He’s a real bookworm.”

Someone who reads a lot.

To be a copycat.

For example:

“She always copies my work, she’s such a copycat.”

 

Someone who does or says exactly the same as someone else.

To learn something off by heart.

For example:

“I learnt all the vocabulary off by heart.”

To learn something in such a way that you can say it from memory.

To learn the hard way.

For example:

“I told her not to marry him. But she had to learn the hard way.”

To have a bad experience.

To learn the ropes.

For example:

“She’s new here and is still learning the ropes.”

To learn how to do a job.

To learn your lesson

For example:

“I got very drunk once and was really sick. I won’t do it again, I learnt my lesson.”

To suffer a bad experience and know not to do it again

To live and learn

For example:

“I never knew that she was married. Oh well, you live and learn.”

Said when you hear or discover something which is surprising:

The school of hard knocks.

For example:

“He learnt the hard way at the school of hard knocks.”

Often said about people who haven’t had an easy life.

To be a swot.

For example:

“They called her a swot because she was always reading books.”

A student who is ridiculed for studying excessively.

To teach an old dog new tricks.

For example:

“He could never learn how to use the Internet. Just shows you can’t teach an old dog new tricks.”

The older you are the more set in your ways you become.

To be teacher’s pet.

For example:

“She always has the right answer. She’s a real teacher’s pet.”

To be the favourite pupil of the teacher.

To teach someone a lesson.

For example:

“I hit him hard on the nose. That taught him a lesson.”

To do something to someone, usually to punish them.

To teach your grandmother to suck eggs.

For example:

“He tried to tell me how to drive and I told him not to try and teach your grandmother to suck eggs. I’ve been driving for years.”

To give advice to someone about a subject that they already know more about than you

The three Rs.

For example:

“Some children are leaving school without even the basic three Rs.”

Used to refer to the basic areas of education: reading,
writing and arithmetic.

The University of Life.

For example:

“I studied at the University of Life.”

People who never went on to higher education often say this.

With flying colours.

For example:

“She got into the university of her choice, because she passed all her exams with flying colours.”

If you do something such as pass an exam with flying colours, you do it very successfully.


چطور بهتر زندگی کنم؟

پرسیدم چطور  بهتر زندگی کنم ؟

با کمی مکث جواب داد :



پرسیدم چطور  بهتر زندگی کنم ؟

با کمی مکث جواب داد :

گذشته ات را بدون هیچ تأسفی بپذیر ،

با اعتماد ، زمان حالت را بگذران ،

و بدون ترس برای آینده آماده شو .

ایمان را نگهدار و ترس را به گوشه ای انداز .

شک هایت را باور نکن ،

وهیچگاه به باورهایت شک نکن .

زندگی شگفت انگیز است ، در صورتیکه بدانی چطور زندگی کنی .

پرسیدم ،

آخر .... ،

و او بدون اینکه متوجه سؤالم شود ، ادامه داد :

مهم این نیست که قشنگ باشی ... ،

قشنگ این است که مهم باشی ! حتی برای یک نفر .

کوچک باش و عاشق ... که عشق ، خود میداند آئین بزرگ کردنت را ..

بگذارعشق خاصیت تو باشد ، نه رابطه خاص تو با کسی .

موفقیت پیش رفتن است نه به نقطه ی پایان رسیدن ..

داشتم به سخنانش فکر میکردم که نفسی تازه کرد وادامه داد ...  

هر روز صبح در آفریقا ، آهویی از خواب بیدار میشود و برای زندگی کردن و امرار معاش در صحرا میچراید ،

آهو میداند که باید از شیر سریعتر بدود ، در غیر اینصورت طعمه شیر خواهد شد ،

شیر نیز برای زندگی و امرار معاش در صحرا میگردد ، که میداند باید از آهو سریعتر بدود ، تا گرسنه نماند ..

مهم این نیست که تو شیر باشی یا آهو ... ،

مهم اینست که با طلوع آفتاب از خواب بر خیزی و برای زندگیت ، با تمام توان و با تمام وجود شروع به دویدن کنی ..

به خوبی پرسشم را پاسخ گفته بود ولی میخواستم باز هم ادامه دهد و باز هم به ... ،

که چین از چروک پیشانیش باز کرد و با نگاهی به من اضافه کرد :

زلال باش .... ،‌ زلال باش .... ،

فرقی نمی کند که گودال کوچک آبی باشی ، یا دریای بیکران ،

زلال که باشی ، آسمان در تو پیداست

دو چیز را همیشه فراموش کن:

خوبی که به کسی می کنی

بدی که کسی به تو می کند

همیشه به یاد داشته باش:

در مجلسی وارد شدی زبانت را نگه دار

در سفره ای نشستی شکمت را نگه دار

در خانه ای وارد شدی چشمانت را نگه دار

در نماز ایستادی دلت را نگه دار

دنیا دو روز است:

یک روز  با تو و یک روز علیه تو

روزی که با توست مغرور مشو و روزی که علیه توست مایوس نشو. چرا که هر دو پایان پذیرند.

به چشمانت بیاموز که هر کسی ارزش نگاه ندارد

به دستانت بیاموز که هر گلی ارزش چیدن ندارد

به دلت بیاموز که هر عشقی ارزش پرورش ندارد

دو چیز را از هم جدا کن:

عشق و هوس

چون اولی مقدس است و دومی شیطانی، اولی تو را به پاکی می برد و دومی به پلیدی.

در دنیا فقط 3 نفر هستند که بدون هیچ چشم داشت و منتی و فقط به خاطر خودت خواسته هایت را بر طرف میکنند، پدر و مادرت و نفر سومی که خودت پیدایش میکنی، مواظب باش که از دستش ندهی و بدان که تو هم برای او نفر سوم خواهی بود.

چشم و زبان ، دو سلاح بزرگ در نزد تواند، چگونه از آنها استفاده میکنی؟ مانند تیری زهرآلود یا آفتابی جهانتاب، زندگی گیر یا زندگی بخش؟

بدان که قلبت کوچک است پس نمیتوانی تقسیمش کنی، هرگاه خواستی آنرا ببخشی با تمام وجودت ببخش که کوچکیش جبران شود.

هیچگاه عشق را با محبت، دلسوزی، ترحم و دوست داشتن یکی ندان، همه اینها اجزاء کوچکتر عشق هستند نه خود عشق.

همیشه با خدا درد دل کن نه با خلق خدا و فقط به او توکل کن، آنگاه می بینی که چگونه قبل از اینکه خودت دست به کار شوی ، کارها به خوبی پیش می روند.

از خدا خواستن عزت است، اگر برآورده شود رحمت است و اگر نشود حکمت است.

از خلق خدا خواستن خفت است، اگر برآورده شود منت است اگر نشود ذلت است.

--

خوشبختی ما در سه جمله است : تجربه از دیروز، استفاده از امروز، امید به فردا

ولی ما با سه جمله دیگر زندگی مان را تباه می کنیم :حسرت دیروز، اتلاف امروز، ترس از فردا

ضد ویروس قدرتمند شرکت ماکروسافت Microsoft Security Essentials

با سلام به تمام دوستان عزیز 

به مریم گلی قول داده بودم  آنتی ویروس  Microsoft Security Essentials رو در وبلاگ معرفی کنم .من حدود یک سالی هست که از این آنتی ویروس استفاده میکنم و کاملا ازش راضیم  

دوستانی که تصمیم دارن با این نرم افزار آشنا بشن مطلب رو از دست ندن: 

 

Microsoft Security Essentials ابزاری قدرتمند از شرکت مایکروسافت می باشد که با نصب نرم افزار ، این برنامه به صورت حرفه ای کار محافظت کامپیوتر شما در برابر انواع ویروس ها، جاسوس افزارها و سایر برنامه های مخرب را به عهده می گیرد . موتور این آنتی ویروس در این نسخه بهبود یافته است و سرعت آن افزایش یافته است . از قابلیت های این برنامه ی محافظتی می توان به رابط کاربری ساده ، قدرت بالا در تشخیص انواع برنامه های مخرب ، حفاظت پیشرفته به طور خودکار و … اشاره کرد  . 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار    Microsoft Security Essentials 

حجم بسیار کم
- رایگان بودن
- نصب آسان و سریع
- محیط خیلی زیبا و ساده
- امکان بروز رسانی از طریق اینترنت
- حجم کم فایل های بروز رسانی
- سرعت بالای اسکن
- مقابله با انواع و اقسام ویروس، کرم، اسپای وار، تروجان و دیگر مخرب ها
- امکان زمان بندی آپدیت و اسکن فایل های از پیش تعیین شده
- دارای چندین مد مختلف برای اسکن سیستم
- دیتابیسی قدرتمند نسبت به حجم
- پشتیبانی از ویندوز های ایکس پی، ویستا و 7
- و ...  

 دانلود   Microsoft Security Essentials  4.0.1512.0 :

دانلود نسخه 32 بیتی

http://dl.skydl.ir/windows/software/Microsoft_Security_Essentials_X86.zip   


دانلود نسخه 64 بیتی

http://dl.skydl.ir/windows/software/Microsoft_Security_Essentials_X64.zip


رمز عبور : www.skydl.ir

Panda Cloud Antivirus بهترین ضدویروس رایگان برای کاربران اینترنت


Panda Cloud Antivirus بهترین ضدویروس رایگان برای کاربران اینترنت، از نگاه AV-Test


AV-Test، مرکز استاندارد ارزیابی و تست نرم‌افزارهای ضدویروس، ضمن انتشار جدیدترین نتایج مربوط به ارزیابی برنامه‌های مشهور امنیتی، بهترین برنامه‌های ضدویروس را برای ماه‌های نخست سال ۲۰۱۲ میلادی معرفی کرد.
 بر این اساس نرم‌افزار Panda Cloud Protection به عنوان سریع‌ترین و سبک‌ترین ضدویروس و نیز بهترین ضدویروس رایگان برای کاربران اینترنت معرفی شده است.
بنا بر نتایج منتشر شده توسط AV-Test، برنامه Cloud Antivirus با دریافت مجموع ۱۴.۵ امتیاز علاوه بر ارائه بهترین و صحیح ترین عملکرد امنیتی نسبت به سایر برنامه‌های رایگان ضدبدافزار که توسط شرکت‌هایی مانند AVG، AVAST، Avira، Microsoft و ... تولید می‌شوند، موفق شد تا در بسیاری از موارد عملیاتی، از اغلب نسخه‌های رسمی و تجاری نرم‌افزارهای مشهور ضدویروس نیز پیشی بگیرد.
همچنین نتایج ارزیابی‌های جدید نشان می‌دهند که این نرم‌افزار می‌تواند دست کم تا ۴۰ درصد میزان بار منفی برنامه‌های دیگر ضدویروس را کاهش داده و نزدیک به صددرصد تمامی ویروس‌های رایانه‌ای و بدافزارهای منتشر شده در اینترنت را شناسایی و خنثی کند.

این چهارمین بار پیاپی است که برنامه Panda Cloud Antivirus به عنوان نخستین نرم‌افزار ضدویروس مبتنی بر فناوری ابر، موفق به کسب تأییدیه کیفی و عملیاتی از طرف مرکز معتبر AV-Test می‌گردد.

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار Panda Cloud Antivirus: 

- کاملا رایگان و بدون نیاز به ثبت و ریجستر نمودن
- دارای دیتابیس قدرتمند جهت مقابله با عنوان ویروس ها               Panda Cloud Antivirus آنتی ویروس جدید و قدرتمند Panda Cloud Antivirus 1.4 
- نصب و راه اندازی بسیار آسان 


- پشتیبانی از ویندوز XP و  32Vista بیتی              

لینک دانلود:   

دانلود نسخه  1.5.2نرم افزار

پسورد فایل فشرده : soft98.ir  
----------------------------------------------------------- 
ممنون از دوست خوبمون Dr.effat که این آنتی ویروس رو تایید کردن

❤مثبت بیندیش❤ خدا را شکر میکنم...

 

خدا را شکر میکنم که تمام شب صدای خروپف شوهرم را می شنوم . چون معنیش اینه که اون سالم و زنده در کنار من خوابیده 


I am thankful for the husband who snoser all night, because that means he is healthy and alive at home asleep with me.


خدا را شکر میکنم  که دختر نوجوانم همیشه از شستن ظرفها شکایت میکنه . چون معنیش اینه که اون در خانه است ، نه توی خیابانها 


I am thankful for my teenage daughter who is complaining about doing dishes, because that means she is at home not on the street.


 خدا را شکر میکنم بخاطر مالیاتی که می پردازم ، چون معنیش اینه که من شغلی دارم 


I am thankful for the taxes that I pay , because it means that I am employed


 خدا را شکر میکنم بخاطر شلوغکاری هایی که باید بعد از مهمانی تمیز کنم. چون معنیش اینه که دوستانی دارم که در میانشان بوده ام 


I am thankful for the mess to clean after a party , because it means that I have been surrounded by friends


 خدا را شکر میکنم بخاطر لباسهایی که کمی برایم تنگ شده اند . چون معنیش اینه که باندازه کافی غذا برای خوردن دارم 


I am thankful for the clothes that a fit a little too snag , because it means I have enough to eat


 خدا را شکر میکنم بخاطر خستگی و درد ماهیچه هام در پایان روز ، چون معنیش اینه که  من قابلیت سخت کار کردن را دارم 


I am thankful for weariness and aching muscles at the end of the day, because it means I have been capable of working hard


 خدا را شکر میکنم بخاطر زمینی که باید پاک بشه و پنجره هایی که باید تمیز شوند ، چون معنیش اینه که  من صاحب یک خانه هستم 


I am thankful for a floor that needs mopping and windows that need cleaning , because it means I have a home


 خدا را شکر میکنم بخاطر جای پارکی که در نقطه ای دور  پیدا کردم ، چون معنیش اینه که  قدرت راه رفتن دارم و شانس رانندگی دارم.


I am thankful for the parking spot I find at the farend of the parking lot, because it means I am capable of walking and that I have been blessed with transportation


 خدا را شکر میکنم که سر و صدای همسایه ها به من میرسه ، چون معنیش اینه که  من میتوانم بشنوم 


I am thankful for the noise I have to bear from neighbors , because it means that I can hear


 خدا را شکر میکنم بخاطر توده لباسهایی که باید شسته شوند و اتو کشیده شوند ، چون معنیش اینه که  من لباسهایی برای پوشیدن دارم 


I am thankful for the pile of laundry and ironing, because it means I have clothes to wear


 خدا را شکر میکنم بخاطر ضدای زنگ ساعتی که هر روز خانه را از جایش می پراند ، چون معنیش اینه که  من زنده ام 


I am thankful for the alarm that goes off in the early morning house, because it means that I am alive


 خدا را شکر میکنم بخاطر اینکه هر چند وقت یکبار بیمار می شوم ، چون بخاطرم میاورد که بیشتر وقتها سالم هستم 


I am thankful for being sick once in a while , because it reminds me that I am healthy most of the time .


تبریک سالگرد ازدواج

 سارا و امیر عزیز از صمیم قلب برایتان آرزوی سلامتی می‌کنیم و امیدواریم قطار زندگی مشترکتان همیشه به روی ریل‌های خوشبختی حرکت کند. 

  

قشنگترین اس ام اس های سالگرد ازدواج 1390   

سومین سال پیوندتان را با تقدیم هزاران گل سرخ تبریک میگوییم و زندگی پر از عشق و محبت را برایتان آرزو میکنیم.   

 آرزومند خوشبختی شما طلوع و Angel

داستانی جالب در مورد مادر

A little boy asked his mother, "Why are you crying?" "Because I'm a woman," she told him."I don't understand," he said. His Mom just hugged him and said, "And you never will."Later the little boy asked his father, "Why does mother seem to cry for no reason?"
"
All women cry for no reason," was all his dad could say
.The little boy grew up and became a man, still wondering why women cry.Finally he put in a call to God. When God got on the phone
he asked, "God, why do women cry so easily?"God said: " When I made the woman she had to be special.I made her shoulders strong enough to carry the weight of the world,yet gentle enough to give comfort.I gave her an inner strength to endure childbirth and the rejection that many times comes from her children.I gave her a hardness that allows her to keep going when everyone else gives up,and take care of her family through sickness and fatigue without complaining.I gave her the sensitivity to love her children under any and all circumstances,even when her child has hurt her very badly.I gave her strength to carry her husband through his faults
and fashioned her from his rib to protect his heart.I gave her wisdom to know that a good husband never hurts his wife,but sometimes tests her strengths and her resolve to stand beside him unfalteringly.And finally, I gave her a tear to shed. This is hers exclusively to use whenever it is needed."
"
You see my son," said God
,
"
the beauty of a woman is not in the clothes she wears, the figure that she carries
,or the way she combs her hair.The beauty of a woman must be seen in her eyes,
because that is the doorway to her heart - the place where love resides 

ترجمه فارسی در ادامه مطلب

ادامه مطلب ...

چطور با خواندن، انگلیسی خود را تقویت کنیم؟

                                                               

سریع خوانی 

معمولاً افراد هنگام مطالعه‌ی یک متن (مثلاً یک روزنامه) سعی می‌کنند با حداقل تلاش و حداکثر سرعت به مضمون اصلی مطلب پی ببرند. شاید بتوان این استراتژی را «سریع خوانی» نامید. در این استراتژی مغز تلاش می‌کند تا جای ممکن کلمات کمتری را بخواند و تنها کسری از ثانیه روی هر کلمه توقف می‌کند. ممکن است زبان‌آموزان نیز این استراتژی را برای خواندن متون انگلیسی بکار بگیرند.

حال باید دید این استراتژی (سریع خوانی) چه ویژگیهایی دارد:

  • کلمات گرامری از قبیل حروف اضافه و حروف تعریف دیده نمی‌شوند. چشم تنها روی کلماتی از قبیل اسمها، فعلها، صفات و قیدهای اصلی توقف می‌کند.
  • وجوه کلمه دیده نمی‌شود (مانند قسمت دوم یا سوم بودن یک فعل).
  • به املای دقیق کلمه دقت نمی‌شود. دانسته شده است که مغز  کل کلمه را از روی شکل آن تشخیص می‌دهد و آن را بصورت حرف به حرف تجزیه و تحلیل نمی‌کند.
  • به کلمات مشکلی که برای درک معنی کلمه ضروری نیستند توجه نمی‌شود (برای صرفه جویی در وقت به دیکشنری مراجعه نمی‌شود).
ادامه مطلب ...

rose

A certain man planted a rose and wanted it faithfully and before it blossomed, he examined it. He saw the bud that would soon blossom, but noticed thorns upon the stem and he thought,: How can any beautiful flower come from a plant burdened with so many sharp thorns?

مرد محققی گیاه رزی را کاشت ودائما به آن آب داد و قبل از شکوفه کردن ،به بررسی آن پرداخت. او دید که بزودی جوانه گل، شکوفه می دهد، اما متوجه خارهایی روی ساقه گل شد.با خود اندیشید: از گیاهی آزاردهنده با خارهای تیز، چطور گلی به این زیبایی می روید؟

Sadness by this thought, he neglected to water the rose, and just before it was ready to bloom…it died.

از این فکرها ناراحت شد و از آب دادن به گل غفلت کرد و درست قبل از اینکه گیاه گلی بدهد،پزمرده شد و مرد.

So it is with many people .within every soul there is a rose .the God-like qualities planted in us at birth, grow amid the thorns of our faults .many of us look at ourselves and see only the thorns, the defects

بدینسان گل با خیلی ها است..درون هر روحی ،گل رزی وجود دارد.ارزش های الهی(خوبی ها) با نفس کشیدن در درون ما در بین خارهای اشتباهات رشد کردند.خیلی از ما انسانها به خودمان نگاه می کنیم و تنها به دنبال اشتباهاتمان هستیم

We despair, thinking that nothing good can possibly come from us. We neglect to water the good within us, and eventually it dies. We never realize our potential

با این تفکر که هیچ کار خوبی از ما بر نمی آید، ناامید می شویم. ما خوبیهای درونمان را نادیده می گیریم و سرانجام آن می میرد.ما هرگز نیروهای بالقوه مان را کشف نمی کنیم

Some people do not see the rose within themselves; someone else must show it to them. One of the greatest gifts a person can posses is to be able to reach past the thorns of another, and find the rose within them

برخی ها ، گل رزی درونشان نمی یابند. شخص دیگری باید به آنها نشان دهد. یکی از بزرگترین نعمتهایی که یک شخص می تواند دارا باشد این است که بتواند خارها(اشتباهات) دیگران را نادیده بگیرد و گل رز(خوبی) درون آنها را پیدا کند

این یکی از ویژگیهای عشق است…که شخصی را نگاه کند ،اشتباهات او را بداند و آن شخص را به زندگی اش راه دهد. پس به دیگران کمک کنید تا درک کنند که می توانند بر اشتباهاتشان فائق آیند.اگر ما گل درونشان را به آنها نشان دهیم ،آنها خارهایشان را می شکنند.تنها پس از آن است که آنها می توانند بارها و بارها گل دهند

لذت چت صوتی با یک روبات

در لینک داده شده در زیر شما می توانید با یک روبات چت کرده و اطلاعات سیاسی، جغرافیایی، عمومی و غیره دریافت نموده و می توانید مهارت زبان خود را محک بزنید. 

Click here

Image Hosted by Free Photo Hosting at http://www.iranxm.com/

فرصت رو از دست ندید حتما امتحانش کنید خیلی باحاله...


نکته های طلایی در یادگیری مکالمه زبان

 یادگیری مکالمه زبان انگلیسی به شکل مطلوب، آرزوی اکثر جوانان ایرانی است. چه آنها که انگیزه خاصی برای استفاده از این توانایی دارند، مثل سفر به خارج، ادامه تحصیل یا استخدام در یک مؤسسه خارجی ویا صرفا از روی علاقه و ایجاد ارتباط با جامعه جهانی.همگان بر این اعتقاد هستند که آموزش های زبان در مدارس و دانشگاه های ایران کمکی به مکالمه نمی کند و اطلاعات مربوطه صرفا در محدوده گرامر یا ترجمه متون خلاصه می شود. 

برخی از خانواده های ایرانی هم چون به سختی یادگیری زبان در بزرگسالی واقف هستند، فرزندان خود را از همان سال های ابتدایی در کلاس های ویژه ثبت نام می کنند.اما بزرگسالان که فرصت شرکت در کلاس را داشته باشند ، همیشه به دنبال یک مرکز معتبر هستند و شاید چندین آموزشگاه را تجربه کرده باشند. اما چون صرفا در کلاس حضور به هم می رسانند و وقتی برای تمرین های هفتگی و مطالعه قبل از کلاس نمی گذارند، عملا به جایی نمی رسند.

ادامه مطلب ...

best times in charli chaplin opinion in life

*To fall in love
عاشق شدن

*To laugh until it hurts your stomach
آنقدر بخندی که دلت درد بگیره

*To find mails by the thousands when you return from a vacation
بعد از اینکه از مسافرت برگشتی ببینی هزار تا نامه داری

*To go for a vacation to some pretty place
برای مسافرت به یک جای زیبا بری

*To listen to your favorite song in the radio
به آهنگ مورد علاقت از رادیو گوش بدی

*To go to bed and to listen while it rains outside
به رختخواب بری و به صدای بارش بارون گوش بدی

*To leave the Shower and find that the towel is warm
از حموم که اومدی بیرون ببینی حوله ات گرمه

ادامه مطلب ...