آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

وقتی چترت خداست بگذار ابر سرنوشت هر چقدر میخواهد ببارد ...

آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

وقتی چترت خداست بگذار ابر سرنوشت هر چقدر میخواهد ببارد ...

حس زندگی


هوا خوبه تــــــو هم خوبی
منم بهتر شدم انگار
یه صبح دیگه عاشق شو
به یاد اولین دیدار
به روت وامیشه چشمایی
که با یاد تــــــو می بستم
چه احساسی از این بهتر
تو خوابم عاشقت هستم
.

.

.

تــــــو می چرخی به دور من
کنارت شعله ور می شم
تــــــو تکراری نمی شی من
بهت وابسته تر می شم
.

.

.

تب ترسات با من بود
تب گل های داوودی
تبی که تازه می فهمم
تــــــو تنها باعثش بودی
تــــــو خورشیدُ قسم دادی
فقط با عشق روشن شه
یه کاری با زمین کردی
که اینجا جای موندن شه
.

.

.

تــــــو می چرخی به دور من
کنارت شعله ور می شم
تــــــو تکراری نمی شی من
بهت وابسته تر می شم

نظرات 1 + ارسال نظر
sara شنبه 23 دی‌ماه سال 1391 ساعت 02:33 ق.ظ

سلام عزیزم قشنگ بود.میگم خبری؟نکنه عاشق شدی؟

سلام سارا جونی خوبی؟؟؟
من و عاشقی داریم اصلا!!!
حالا با منی یا با آنجل ؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد