آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

وقتی چترت خداست بگذار ابر سرنوشت هر چقدر میخواهد ببارد ...

آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

وقتی چترت خداست بگذار ابر سرنوشت هر چقدر میخواهد ببارد ...

۳۴ رمز موفقیت

Believe in yourself

-خودت را باور کن.

Be brave...but it's ok to be afraid sometimes
-شجاع باش ...ولی بعضی وقتها خوبه که بترسی.

Study hard
-سخت مطالعه کن.
Give lots of kisses
-بوسهای زیادی بده.

Laugh often
-اغلب بخند.

Don't be overly concerned with your weight, it's just a number
-به وزنت زیادی اهمیت نده آن فقط یک عدد است.

Always try to see the glass half full
-همیشه نیمهء پر لیوان رو ببین.

Meet new people, even if they look different to you
-افراد جدیدی رو ملاقات کن هر چند اونا برات نگاه متفاوت داشته باشند.

Remain calm, even when it seems hopeless
-آرام باش حتی زمانیکه نومیدی.

Take lots of naps..
-چرتهای زیادی بزن.

Be weird whenever you have the chance
-زمانیکه فرصتی داری, خارق العاده باش.

Love your friends, no matter who they are
دوستانت رو دوست داشته باش هر کی که باشند .

Don't waste food
-غذا رو اسراف نکن.

RELAX
-راحت باش .

Take an occasional risk
-گاه و بیگاه ریسک کن.

Try to have a little fun each day
-سعی کن هر روز یه کمی تفریح داشته باشی ........این مهم است .

...it's important

Work together as a team
-با دوستانت تیمی کار کن.

Share a joke with friends
-با دوستانت جوک بگو.

Fall in love with someone..
عاشق کسی باش .

...and say "I love you" often
-عاشق شخصی باش......و اغلب بگو "دوستت دارم".

Express yourself creatively

- با قاطعیت خودت را مطرح کن.


Be conscious of your appearance
-از ظاهر خودت با خبر باش.

Always be up for surprises
-همیشه برای سورپرایز ها جلو باش .

Love someone with all of your heart
-شخصی رو با تمام قلبت دوست داشته باش.

Share with friends Watch your step It will get better
- خودت رو با دوستانت مقایسه کن رتبهء خودت رو ببین و آن بهتر خواهد بود.

There is always someone who loves you more than you know

-همیشه شخصی است که تو رو بیشتر از اونیکه خودت می دونی دوست داره

Exercise to keep fit
-برای حفظ تناسب ورزش کن.

Live up to your name
-موافق اسم خودت باش.

Seize the Moment
- زمان را اندازه بگیر .

Hold on to good friends; they are few and far between
دوستان خوبت رو داشته باش آنها مابین دوستان یادی که داری کمند.

Indulge in the things you truly love
- در چیز هایی که دوست داری افراط کن.

Cherish every Sunday
- هر یکشنبه رو گرامی دار (جمعه ی خودمون).

At the end of the day... PRAY
- در آخر روز دعا کن ...چشماتو باز کن و
....... and close your eyes

And smile at least once a day!
- حد اقل یکبار در روز بخند.
نظرات 5 + ارسال نظر
الهه دوشنبه 28 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:43 ق.ظ http://elahe11014.blogfa.com

جالب بود مخصوصا اون قسمت Give lots of kisses

dr.e.sh سه‌شنبه 29 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:04 ب.ظ

سلام
اینم مثل همیشه فوق العاده بود
من یه متن خوشکل پیدا کردم دوس داشتم برا شما هم بزارم بخونید....

منم زیبا که زیبا بنده ام را دوست میدارم

تو بگشا گوش دل پروردگارت با تو میگوید

ترا در بیکران دنیای تنهایان رهایت من نخواهم کرد

رها کن غیر من را آشتی کن با خدای خود تو غیر از من چه میجویی؟

تو با هر کس به غیر از من چه میگویی؟

تو راه بندگی طی کن عزیز من، خدایی خوب میدانم

تو دعوت کن مرا با خود به اشکی،

یا خدایی میهمانم کن که من چشمان اشک آلوده ات را دوست میدارم

طلب کن خالق خود را، بجو ما را تو خواهی یافت

که عاشق میشوی بر ما و عاشق میشوم بر تو که وصل عاشق و معشوق هم،

آهسته میگویم، خدایی عالمی دارد

تویی زیباتر از خورشید زیبایم،

تویی والاترین مهمان دنیایم که دنیا بی تو چیزی چون تورا کم داشت

وقتی تو را من آفریدم بر خودم احسنت میگفتم مگر آیا کسی هم با خدایش قهر

میگردد؟

هزاران توبه ات را گرچه بشکستی؛ ببینم من تورا از درگهم راندم؟ که میترساندت از

من؟

رها کن آن خدای دور؟! آن نامهربان معبود. آن مخلوق خود را

این منم پروردگار مهربانت. خالقت. اینک صدایم کن مرا. با قطره ی اشکی

به پیش آور دو دست خالی خود را.

با زبان بسته ات کاری ندارم لیک غوغای دل بشکسته ات را من شنیدم

غریب این زمین خاکی ام. آیا عزیزم حاجتی داری؟

بگو جز من کس دیگر نمیفهمد. به نجوایی صدایم کن.

بدان آغوش من باز است قسم بر عاشقان پاک با ایمان

قسم بر اسبهای خسته در میدان تو را در بهترین اوقات آوردم

قسم بر عصر روشن، تکیه کن بر من

قسم بر روز، هنگامی که عالم را بگیرد نور

قسم بر اختران روشن اما دور، رهایت من نخواهم کرد

برای درک آغوشم، شروع کن، یک قدم با تو تمام گامهای مانده اش با من

تو بگشا گوش دل پروردگارت با تو میگوید

ترا در بیکران دنیای تنهایان.

رهایت من نخواهم کرد.

سهراب سپهری


دوستون دارم

الهه چهارشنبه 30 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:21 ب.ظ http://elahe11014.blogfa.com

پس کجایید؟؟؟؟؟

salam janam.ma hastim.be weblogetam sar mizanim

الهه جمعه 1 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:08 ق.ظ http://elahe11014.blogfa.com

میشه بپرسم از رو چی فکر کردی مشهدی یا دزفولی ام؟؟؟
خیلی برام جالبه؟ دوس دارم بدونم

جسارتا میشه بپرسم در حال حاضر چه برنامه ای داری تا قبل از زدن نتایج؟؟؟

آخه یک بار تو نظرات وبلاگ مریم نوشته شده بود دلیل دوستی شما نام حضرت رضا (ع) بوده که مریم ظاهرا در حال جستجو در این باره بوده و به وبلاگ شما برخورده از این تصور کردم شما مشهدی باشید
و دزفولی بودن هم ب خاطر این بود که طبع دزفولی ها رو می دونید!
ما که قومیتمون لو رفت حالا جدی شما کجایی هستید؟

مسعود جمعه 8 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 06:54 ب.ظ http://entezar12.ir

سلام دوست عزیز
ممنون از حضورت
ما هم شما رو لینک کردیم و منتظر شما هستیم
که بیاید مطلب در تالار عاشقان مهدی (عج) بزارید
منتظرم.....
یامهدی
.............................
او خواهد آمد

سلام
ممنون از لطفتون حتما
اللهم عجل لولیک الفرج...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد