آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

وقتی چترت خداست بگذار ابر سرنوشت هر چقدر میخواهد ببارد ...

آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

وقتی چترت خداست بگذار ابر سرنوشت هر چقدر میخواهد ببارد ...

❤مثبت بیندیش❤ خدا را شکر میکنم...

 

خدا را شکر میکنم که تمام شب صدای خروپف شوهرم را می شنوم . چون معنیش اینه که اون سالم و زنده در کنار من خوابیده 


I am thankful for the husband who snoser all night, because that means he is healthy and alive at home asleep with me.


خدا را شکر میکنم  که دختر نوجوانم همیشه از شستن ظرفها شکایت میکنه . چون معنیش اینه که اون در خانه است ، نه توی خیابانها 


I am thankful for my teenage daughter who is complaining about doing dishes, because that means she is at home not on the street.


 خدا را شکر میکنم بخاطر مالیاتی که می پردازم ، چون معنیش اینه که من شغلی دارم 


I am thankful for the taxes that I pay , because it means that I am employed


 خدا را شکر میکنم بخاطر شلوغکاری هایی که باید بعد از مهمانی تمیز کنم. چون معنیش اینه که دوستانی دارم که در میانشان بوده ام 


I am thankful for the mess to clean after a party , because it means that I have been surrounded by friends


 خدا را شکر میکنم بخاطر لباسهایی که کمی برایم تنگ شده اند . چون معنیش اینه که باندازه کافی غذا برای خوردن دارم 


I am thankful for the clothes that a fit a little too snag , because it means I have enough to eat


 خدا را شکر میکنم بخاطر خستگی و درد ماهیچه هام در پایان روز ، چون معنیش اینه که  من قابلیت سخت کار کردن را دارم 


I am thankful for weariness and aching muscles at the end of the day, because it means I have been capable of working hard


 خدا را شکر میکنم بخاطر زمینی که باید پاک بشه و پنجره هایی که باید تمیز شوند ، چون معنیش اینه که  من صاحب یک خانه هستم 


I am thankful for a floor that needs mopping and windows that need cleaning , because it means I have a home


 خدا را شکر میکنم بخاطر جای پارکی که در نقطه ای دور  پیدا کردم ، چون معنیش اینه که  قدرت راه رفتن دارم و شانس رانندگی دارم.


I am thankful for the parking spot I find at the farend of the parking lot, because it means I am capable of walking and that I have been blessed with transportation


 خدا را شکر میکنم که سر و صدای همسایه ها به من میرسه ، چون معنیش اینه که  من میتوانم بشنوم 


I am thankful for the noise I have to bear from neighbors , because it means that I can hear


 خدا را شکر میکنم بخاطر توده لباسهایی که باید شسته شوند و اتو کشیده شوند ، چون معنیش اینه که  من لباسهایی برای پوشیدن دارم 


I am thankful for the pile of laundry and ironing, because it means I have clothes to wear


 خدا را شکر میکنم بخاطر ضدای زنگ ساعتی که هر روز خانه را از جایش می پراند ، چون معنیش اینه که  من زنده ام 


I am thankful for the alarm that goes off in the early morning house, because it means that I am alive


 خدا را شکر میکنم بخاطر اینکه هر چند وقت یکبار بیمار می شوم ، چون بخاطرم میاورد که بیشتر وقتها سالم هستم 


I am thankful for being sick once in a while , because it reminds me that I am healthy most of the time .


نظرات 3 + ارسال نظر
dr e.sh چهارشنبه 16 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 09:04 ب.ظ

sallllllllam
man harvaqt btonam miam b u sar mizanam
in matlabe bahal bod ama heyf k del adama vaqti begire ba in chiza khali nemisheeee
toloo jon ba tavajo b reshte u k computere kash ye qesmati ro ra mindakhti darbare soalay maa....age darbare internetam beshe k aliee
Friendship is the heaviest coin
in the international bank of love!
and
with your friendship,
I am the richest person on earth

So keep me rich forever

دوستی سنگین ترین سکه در بانک عشقه

و با دوستی تو من ثروتمند ترین انسان روی زمینم

پس من روتا همیشه ثروتمند نگه دار

movafagh bashid

سلام عزیزم
مرسی که به ما سر میزنی دنیا ارزش این همه غم و غصه رو نداره وقتی به وبلاگ ما میای با لبخند وارد شو پلیز
چشم درباره اینترنت هم مطلب میزاریم هر سوالی داشتی کامنت بذار بلد بودم حتما جواب میدم
دکتر جون من و آنجل دوستت داریم بازم پیشمون بیاااااااااا

الهه شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:37 ق.ظ http://elahe11014.blogfa.com

سلام طلوع جان!
خوبی؟
الان این ایام بعد از کنکور و در انتظار نتایج رو چیکار میکنی؟

مطلبت خیلی قشنگ بود.خــیلی. اگه ما آدما این دید رو داشته باشیم، دیگه هیچ آدم افسرده وبیماری(منظورم بیماری روحی و روانی) اطرافمون نمیدیدیم....

سلام عزیزم
شکر خدا خوبم شما چطورید؟
خوشحالم که مطلب به دلت نشست راستش تو تله تکست خوندم خوشم اومد گفتم تو وبلاگ بذارم
به نظر من آدم در هر شرایطی که باشه میتونه دنبال یه بهانه واسه خوب زندگی کردن و شاد بودن داشته باشه ممکنه خیلی از چیزایی که دیگران دارن و به اونا دل خوشن نداشته باشم ولی هزاران نعمت دیگه خدا بهم داده که نمیدونم چطور سپاس گزاری کنم
خیلی خوشحالم که نگرش مشترکی به زندگی داریم
در جواب سوالتون قبل از عید همش تفریح... آخه میخواستم خستگی از تنم بیرون بره و سال جدید رو با نشاط وبا انگیزه جدید شروع کنم و حالا ی برنامه ریختم که برنامه نویسی و ورزش(ایروبیک) رو توش داره
وقتی که asp.net رو قوی کردم میخوام برم سراغ جاوا چون با یک مشاور صحبت کردم ایشون گفتند جاوا حرف اول رو توی برنامه نویسی تحت ویندوز میزنه شما برنامتون چیه گلم؟

احسان پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:12 ب.ظ

مطلب قشنگی بود منو به فکر فرو برد

salam.khosh amadid be webloge khodetun.are ghashange be sharte amali shodan to zendegi.bazam sar bezanid aghaye nashenas

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد