آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

وقتی چترت خداست بگذار ابر سرنوشت هر چقدر میخواهد ببارد ...

آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

وقتی چترت خداست بگذار ابر سرنوشت هر چقدر میخواهد ببارد ...

موزیلا فایرفاکس 11 با قابلیت های ویژه عرضه شد

Firefox 11 موزیلا فایرفاکس 11 با قابلیت های ویژه عرضه شد


در ورژن ۱۱ این قابلیت اضافه شده که بتوانید بوک مارک ها, پسورد ها و کلیه اطلاعات خود را از مرورگر گوگل کروم بازخوانی کنید. بدون شک این قابلیت فوق العاده ای برای افرادی که از موزیلا فایرفاکس به گوگل کروم به نوعی مهاجرت کرده اند و تمایل دارند به مرورگر سابق و محبوب خود بازگردند، می باشد.

در ورژن ۱۱ همانطوری که انتظار میرود تعدادی از باگ های موجود برطرف شده و قابلیت های دیگری مانند استایل ادیتور اضافه گردیده است.


ورژن ۱۱ رسما عرضه شده و  از اینجا میتوانید آن را دانلود کنید.

دانلود System Speed Booster - نرم افزار افزایش سرعت کامپیوتر

System Speed Booster مجموعه ای از نرم افزارهای ایمن و قدرتمند برای بهینه سازی سیستم عامل ویندوز است. این نرم افزار می تواند کارآیی کلی ویندوز را بهینه سازی کند. این کار با تغییر تعداد زیادی از تنظیمات و گزینه ها ( شامل راه های مخفی که به صورت عادی دیده نمی شوند) و پیدا کردن خطاهای ویندوز ، انجام می شود. بعد از پیدا کردن خطاهای مختلف ، می توانید با استفاده از رابط گرافیکی ساده نرم افزار و تنها با یک کلیک، تمامی خطاها را از روی سیستم خود پاک سازی کنید. همچنین بدین ترتیب می توانید جزئیات تکنیکی کامپیوتر شخصی خود و تنظیمات کنترلی آن را فرا بگیرید. با استفاده از System Speed Booster به بالاترین کارآیی کامپیوتر خود دست پیدا خواهید کرد و همینطور محافظی کامل برای اطلاعات شخصی خود در اختیار خواهید داشت.

ادامه مطلب ...

دانلود NextUp TextAloud 3.0.37 - نرم افزار تبدیل متن به گفتار

TextAloud نرم افزاری برای تبدیل متن به گفتار می باشد که برای ویندوز طراحی شده است. این نرم افزار می تواند متن شما را از اسناد MS Word ، ایمیل ها ، صفحات وب و فایل های PDF به گفتاری با صدای طبیعی تبدیل کند. شما بدین طریق می توانید متن های خود را به فایل صوتی تبدیل کنید و در دستگاه هایی مانند iPod ، iPhone و غیره به آنها گوش فرا دهید. TextAloud حتی قابلیت همگام سازی خودکار با iTunes را دارا می باشد. با استفاده از این نرم افزار می توانید در زمان صرفه جویی کنید و کارآیی خود را با گوش دادن به متن ها در حین تمرینات ورزشی یا در مسافرت ، افزایش دهید.
استفاده از این نرم افزار برای بیمارانی که دچار Dyslexia (خوانش پریشی ،نوعی بیماری است که در آن مبتلا در خواندن یا هجی کردن کلمات دارای مشکل است) یا دیگر مشکلات خواندن متن هستند، بسیار مفید است و می تواند قابلیت خواندن متن را با گوش دادن به متنی که آن را مشاهده می کنند، افزایش دهد.

ادامه مطلب ...

آیا چهار شنبه سوری یک جشن ایرانی است؟

       سوختن غمهایت در آتش ۴شنبه سورى آرزوى من است،۴شنبه سوریت مبارک      

عکس های مراسم آتش بازی  چهارشنبه آخر سال

سیاری از جشن های ایرانی در ارتباط از آتش بود؛که یکی از آنها همان چهارشنبه سوری می باشد.که می توان گفت آیین های نوروزی با چهارشنبه سوری آغاز و با سیزده بدر به پایان می رسد.در گذر سده ها و هزاره ها بسیاری از سنت ها و آیین ها به چهارشنبه سوری اضافه شده و یا از آن کاسته شده است .واژه سوری بک واژه پارسی و به معنای سرخ می باشد-اشاره به آتش دارد و بر پا داشتن آتش در این روز نیز گونه ای گرم کردن جهان و زودودن سرما و پژمردگی و بدی از تن بوده است.

برهان جشن گرفت و شادمانی مردم در کنار آتش این است که: دیدگاه مردم ایران نسبت به آتش این بود که:یکی از جنبه های تقدس آتش پاک نمودن بیماریها و دور کردن ارواح خبیثه (به تعبیر آن دوران) بوده است. همین امروز هم رسم اسفند دود کردن و گرد خانه تاب دادن رایج است(برای زدودن شر و بیماری و چشم زخم)که باز مانده از گذشته است.  

مراسم چهار شنبه سوری : 

در ایران رسم است که پیش از پریدن  آفتاب، هر خانواده بوته های خار و گزنی را که از پیش فراهم کرده اند روی بام یا زمین حیاط خانه و یا در گذرگاه در سه یا پنج یا هفت «گله» کپه می کنند. با غروب  آفتاب و نیم تاریک شدن آسمان، زن و مرد و پیر و جوان گرد هم جمع می شوند و بوته ها  را آتش می زنند. در این هنگام از بزرگ تا کوچک هر کدام سه بار از روی بوته های  افروخته می پرند، تا مگر ضعف و زردی ناشی از بیماری و غم و محنت را از خود بزدایند  و سلامت و سرخی و شادی به هستی خود بخشند. مردم در حال پریدن از روی آتش ترانه هایی  می خوانند: 

زردی من از تو ، سرخی تو از من 

غم برو شادی بیا ، محنت برو روزی بیا 

ای شب چهارشنبه ، ای کلیه جاردنده ، بده مراد بنده 

 

و در آخر بهتر است بگوییم ، کسانی که با منفجر کردن ترقه و پراکندن آتش سلامتی مردم را هدف می گیرند ، با تن دادن به رفتاری آمیخته به هرج و مرج روحی ، آیین چهارشنبه سوری را تحریف کرده اند. 

 

(مکالمه-conversation)

سلام و احوال پرسی - Greeting


Hello. Are you Nicky?

سلام. آیا شما نیکی هستید؟

Yes. I’m Nicky. Hello.

بله من نیکی هستم. سلام

Nice to meet you. I’m Mark.

از دیدنت خوشحالم. اسم من مارک است

Nice to meet you too Mark.

من هم از دیدنت خوشحالم مارک

ادامه مطلب ...

ناآشنایی اکثر ایرانیان با زبان انگلیسی

ناآشنایی اکثر ایرانیان با زبان انگلیسی

 از کلاس دوم راهنمایی تا پایان دبیرستان و دوره پیش دانشگاهی، 6 سال زبان انگلیسی می خوانیم و در دانشگاه نیز همه رشته ها ، زبان انگلیسی عمومی و تخصصی خاص خودشان را دارند. با این حال، وقتی فارغ التحصیل می شویم، اکثرمان از خواندن یک صفحه روزنامه انگلیسی زبان یا 5 دقیقه صحبت کردن با یک فرد خارجی یا نوشتن دو سطر نامه بدون غلط املایی و گرامری به زبان انگلیسی عاجزیم.

جالب و البته تاسف انگیز اینجاست که این ناتوانی علمی، فقط ویژه دیپلمه ها و لیسانس ها نیست بلکه بخش قابل توجهی از کسانی که مدرک دکتری (حتی واقعی) هم دارند، بدین معضل دچارند و نکته اینجاست که برای ورود به دوره دکتری باید انگلیسی را در حد تافل بلد باشند ولی اینکه چگونه حتی بعد از گرفتن دکتری نیز دو کلمه نمی توانند انگلیسی بخوانند و بنویسند و صحبت کنند، از عجایب روزگار است.

ادامه مطلب ...

اموزش گرامر

آموزش گرامر -حرف تعریف نامعین (Indefinite article)

موارد کاربرد حروف تعریف نامعین (a یا an)

1- هنگامیکه برای اولین بار به کسی یا چیزی اشاره می‌کنیم از a یا an استفاده می‌کنیم. اما وقتی که به همان چیز دوباره اشاره می‌شود، باید از the استفاده کرد:

  • I bought a new shirt yesterday. But my wife thinks the shirt doesn't fit me.

  • (دیروز یک پیراهن نو خریدم. ولی همسرم فکر می‌کند که آن پیراهن اندازه من نیست.)

  • Once I had a really big dog. But the dog wasn't very useful, so I gave the dog toa friend.

  • (زمانی یک سگ خیلی بزرگ داشتم. اما آن سگ خیلی مفید نبود، برای همین سگ را به یک دوست دادم.ا)

ادامه مطلب ...

اموزش انگلیسی در خواب

آموزش زبان انگلیسی در خواب +دانلود 

امواج مغزی انسان در حالت خواب با حالت بیداری تفاوت می کند. وقتی انسان خواب است امواج مغزی او شکل خاصی می گیرند و به همین دلیل انسان خوابیده و فقط آن امواج را می شناسد و با آن امواج واکنش های بدن خود را تنظیم می کند. حال تصور کنید که یک دوره کامل آموزش انگلیسی به صورت صوتی (و به شکل آموزش زبان مادری یعنی ابتدا درس به فارسی تشریح و سپس به زبان انگلیسی ارائه شود.) حاوی بیش از چهل ساعت آموزش با امواج مغزی حالت خواب مدوله شود. یعنی به اصطلاح مهندسی مخابرات پوش امواج مغزی اصوات آموزشی باشند. در این حالت مغز ضمن پذیرش امواج خواب عمیق، امواج ضمیمه و پوش آن را نیز بدون مقاومت می پذیرد و آنها را به درونی ترین لایه های خود راه می دهد.

ادامه مطلب ...

نمونه سؤالات جدید کنکور سال ۱۳۹۲ – طنز

    

 نمونه سؤالات کنکور جدید سال ۱۳۹۱ – طنز  نمونه سؤالات هنر:                                       

  • هنرپیشه معروف سینما؟

· محمدرضا گلزار
· محمدرضا علفزار
· محمدرضا چمنزار
· محمدرضا دشت

  • هنرپیشه مرحوم سینما؟

 

· رضا ژیان
· رضا ماکسیما
· رضا فولکس
· رضا خاور

  • هنرپیشه مرحوم فیلم ممل آمریکایی؟

 

· نعمت اله گرجی
· نعمت اله ساقه طلایی
· نعمت اله شیرین عسل
· نعمت اله مینو

  • هنرپیشه زن معروف سینما؟

 

· هدیه تهرانی
· کادوی تهرانی
· چشم روشنی تهرانی
· قابل نداره تهرانی

ادامه مطلب ...

تستی جالب و واقعی ! نـمـره شـادی شـمـا چـنـد اسـت؟

Online worker

   iSmile            تستی جالب و واقعی ! نـمـره شـادی شـمـا چـنـد اسـت؟                

  

آیا به نظر خودتان جزو افراد شاد هستید یا فکر می‌کنید که مسوولیت‌های سنگین زندگی اجازه شادبودن را به شما نمی‌دهد؟ بهتر است که به جای فکرکردن به جواب این سوال آزمون زیر را انجام بدهید تا متوجه بشوید که سطح شادی‌تان چقدر است...  

شما می‌توانید برای هر سوال، 6 نوع پاسخ متفاوت داشته باشید و در نهایت با جمع‌کردن امتیازهایی که کسب کرده‌اید جواب آزمون را در مورد خودتان تفسیر کنید:  

 

من که خدا رو شکر آدم شادی هستم شما چه طور؟؟؟ نمی دونید!!! پس این تست رو از دست ندید...

سـوال هـا:

ادامه مطلب ...

یا صاحب الزمان ادرکنی

ای آنکه در نگاهت حجمی زنور داری

کی از مسیر کوچه قصد عبور داری؟ 

 

چشم انتظار ماندم، تا بر شبم بتابی

ای آنکه در حجابت دریای نور داری 

 

من غرق در گناهم، کی می کنی نگاهم؟

برعکس چشمهایم چشمی صبور داری 

 

از پرده ها برون شد، سوز نهانی ما

کوک است ساز دلها، کی میل شور داری؟ 

 

در خواب دیده بودم، یک شب فروغ رویت

کی در سرای چشمم، قصد ظهور داری؟

به خانه سلام زبان خوش آمدید!

  با سلام به دوستان گلم 

  من همیشه دوست داشتم زبان انگلیسیم قوی شه ولی خداییش زیاد براش وقت نذاشتم در حال وب گردی بودم که به یک سایت بسیار خوب برای آموزش زبان برخورد کردم که براتون معرفیش میکنم: اسم این سایت سلام زبان است که اگه ی سر به این سایت بزنید به راحتی با قسمت ها و امکانات متفاوت آموزشیش آشنا میشید.  

سخن گروه سلام زبان به زبان آموزان :. امیدواریم با استفاده از این سایت تجربه جدیدی در یادگیری زبان داشته باشید و با موفقیت زبان انگلیسی‌تان را تا میزان نیاز خود تقویت کنید. سلام زبانی‌ها براین باورند که یادگیری زبان نیازمند چهار اصل مهم است : 

- نیاز واقعی به یادگیری زبان انگلیسی                              

 - عدم نگرانی و نداشتن استرس در مورد یادگیری               

- دسترسی به روش و منبع مناسب و اعتماد به آن              

- تلاش، پشتکار و زمانی که برای یادگیری آن صرف می‌شود   

هنگامی که نیاز، آرامش، منبع و پشتکار مهیا باشد؛ یادگیری زبان؛ سریع، آسان،‌ شیرین و فراموش ناشدنی خواهد بود. همچنین تجربه نشان داده است که با خواندن زبان در سطح مناسب، سریع‌تر و کامل‌تر به نتیجه می‌رسید. پس اگر سطح خود را نمی‌دانید؛ بهتر است اولین اقدام شما تعیین سطح باشد. 

جلوگیری از گم شدن وسایل کوچک خانه با کمک UGrokIt

 

یک شرکت تازه تاسیس تجهیزات موبایل در حال برنامه ریزی برای استفاده از موبایل های هوشمند و تکنولوژی RFID است، تا به شما در پیدا کردن دسته کلید، ریموت کنترل تلویزیون و درب گاراژ، شارژر موبایل و یا هر ابزار کوچک دم دستی گم شده دیگری کمک کند. تگ های RFID امروزه کاربرد نسبتا وسیعی پیدا کرده اند و با قیمت بسیار مناسب (کمتر از یک دلار) قابل تهیه هستند. معمولا هم به راحتی آنها را بر روی هر ابزار و وسیله ای (بدون توجه به جنس آن) می توانید بچسبانید. تنها بخش داستان که ممکن است دم دست نباشد، اسکنر RFID برای پیدا کردن این تگ های همراه وسایل گم شده شما است!

ادامه مطلب ...

آموزش تزیین تخم مرغ مخصوص سفره هفت سین عید نوروز

کمتر از ۱۵ روز دیگر به نوروز سال ۱۳۹۱ باقی مانده و اکثر خانواده ها به فکر تزیین سفره ایی رویایی و بیادماندنی هستند ، در اینجا برای  نوروز امسال قصد داریم روش های ساده را برای تزیین تخم مرغ مخصوص سفره هفت سین به شما آموزش دهیم. 

 mld105558 0410 peep1b vert مدل های زیبای تزئین تخم مرغ برای عید   p 100478790 مدل های زیبای تزئین تخم مرغ برای عید 

ادامه مطلب ...

با qshutdown کامپیوترتان به موقع خاموش ، ریست و یا هایبرنیت کنید

بسیاری از اوقات ما مجبوریم که کامپیوتر خود را برای انجام یک عمل اتوماتیک ، مثلا دانلود ، تغییر فرمت فیلم و … ترک کنیم. خوب اگر این کار چند ساعتی طول بکشد به احتمال زیاد ممکن است برای شما کاری در خارج از خانه پیش بیاید که تا شب هنگام به طول انجامد ! خوب اگر این کار به صورت روزانه صورت گیرد علاوه بر مصرف برق ممکن است کامپیوترتان نیز آسیب ببیند

ادامه مطلب ...