آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

وقتی چترت خداست بگذار ابر سرنوشت هر چقدر میخواهد ببارد ...

آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

وقتی چترت خداست بگذار ابر سرنوشت هر چقدر میخواهد ببارد ...

رک گویی !!!

میانه های صحبتش بود که رو کرد به همه و گفت : ببخشید که من دارم اینطوری صریح حرفهام رو میزنم ؛ ولی به نظرم حرف رو باید گفت!  البته اکثر دوستان میدونن که من کلا آدم رک گویی هستم .

یکی جواب داد :

قبول ! فقط اینم به ما بگین  که شما که آدم رک گویی هستین ، آدم رک شنویی هم هستین یا نه ؟
                                            
انصافا خیلی هایمان ظرفیت شنیدن را نداریم . تلاشمان این است که حرفها و گله های خودمان را بگوییم ولی حاضر نیستیم جواب های دیگران  را بشنویم؛ شاید هم به صلاحمان نیست که بشنویم...

نظرات 2 + ارسال نظر
راوندی دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 07:47 ب.ظ http://pachenar.ir

سلام دوست عزیز
وبلاگ خوبی داری.
اگه دوست داشتی با هم تبادل لینک کنیم اول سایت من رو با عنوان بانک اطلاعاتی پاچنار لینک کن بعد در سایتم در قسمت تبادل لینک آدرس و عنوان وبلاگت رو ارسال کن تا لینکت کنم.
راستی لینک وبلاگت به صورت تصادفی در صفحه ی اصلی سایت نمایش داده میشه. و در قسمت پیوند ها هم برای همیشه باقی می مونه

sam ariyaee دوشنبه 6 آذر‌ماه سال 1391 ساعت 10:25 ب.ظ http://fekrebifekr.mihanblog.com

سلام وبلاگ خوبی دارید دوست من لطفا سری به وبلاگ من بزنید اگر تمایل به تبادل لینک دارید وب من را با نام خط خطی های یک مغز بی فکر لینک کنید و بگید با چه نامی وب شما رو لینک کنم
با تشکر

سلام
ممنون از لطفتون.
لینک دوستان رو هنوز به وبلاگم اضافه نکردم فرصت شد این کار رو میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد