آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

وقتی چترت خداست بگذار ابر سرنوشت هر چقدر میخواهد ببارد ...

آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

وقتی چترت خداست بگذار ابر سرنوشت هر چقدر میخواهد ببارد ...

ضد ویروس قدرتمند شرکت ماکروسافت Microsoft Security Essentials

با سلام به تمام دوستان عزیز 

به مریم گلی قول داده بودم  آنتی ویروس  Microsoft Security Essentials رو در وبلاگ معرفی کنم .من حدود یک سالی هست که از این آنتی ویروس استفاده میکنم و کاملا ازش راضیم  

دوستانی که تصمیم دارن با این نرم افزار آشنا بشن مطلب رو از دست ندن: 

 

Microsoft Security Essentials ابزاری قدرتمند از شرکت مایکروسافت می باشد که با نصب نرم افزار ، این برنامه به صورت حرفه ای کار محافظت کامپیوتر شما در برابر انواع ویروس ها، جاسوس افزارها و سایر برنامه های مخرب را به عهده می گیرد . موتور این آنتی ویروس در این نسخه بهبود یافته است و سرعت آن افزایش یافته است . از قابلیت های این برنامه ی محافظتی می توان به رابط کاربری ساده ، قدرت بالا در تشخیص انواع برنامه های مخرب ، حفاظت پیشرفته به طور خودکار و … اشاره کرد  . 

 

ویژگی های کلیدی نرم افزار    Microsoft Security Essentials 

حجم بسیار کم
- رایگان بودن
- نصب آسان و سریع
- محیط خیلی زیبا و ساده
- امکان بروز رسانی از طریق اینترنت
- حجم کم فایل های بروز رسانی
- سرعت بالای اسکن
- مقابله با انواع و اقسام ویروس، کرم، اسپای وار، تروجان و دیگر مخرب ها
- امکان زمان بندی آپدیت و اسکن فایل های از پیش تعیین شده
- دارای چندین مد مختلف برای اسکن سیستم
- دیتابیسی قدرتمند نسبت به حجم
- پشتیبانی از ویندوز های ایکس پی، ویستا و 7
- و ...  

 دانلود   Microsoft Security Essentials  4.0.1512.0 :

دانلود نسخه 32 بیتی

http://dl.skydl.ir/windows/software/Microsoft_Security_Essentials_X86.zip   


دانلود نسخه 64 بیتی

http://dl.skydl.ir/windows/software/Microsoft_Security_Essentials_X64.zip


رمز عبور : www.skydl.ir

نظرات 8 + ارسال نظر
مریم ارشد۹۱ شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:00 ب.ظ

سلام عزیزم
مرسی بابت مطلبت...الان خیلی خیلی عصبانیم
هرچی دانلود کردم همش مشکل داشتن...ترافیکمو تموم کردم هیچی ب هیچی...دلشون خوشه سایتشون دانلود رایگانه

salam janam.angel hastam.toloo jan chand ruzi shayad nashe k biyad,beharhal az sheklake khosham umad.dari be hame badobirah migi.man shakhsan to zamine computer ziad large nistambashe soalet ta khode tollo jan biyad

مریم ارشد91 شنبه 19 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:43 ب.ظ

مشکل دانلود حل شد

ghorbanat azizam hamishe bi moshkel bashi

[ بدون نام ] یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:33 ق.ظ

اگه همزمان که نود رو سیستم نصب باشه اینو هم نصب کنیم مشکلی پیش نمیاد؟؟؟؟

مریم ارشد91 یکشنبه 20 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:08 ب.ظ

سلام عزیزم
به طلوع جان هم سلام منو برسون
اگه اجازه بدید من جواب این دوستی ک کامنت داده رو بدم بعدا ک مهندس طلوع تشریف آوردن یان صحیح میکنن...
دوست عزیز من خودم همزمان با نود 32 آنتی ویروس پست قبلی رو نصب کردم و مشکلی نداشت برای همین فکر میکنم نصب این آنتی ویروس درکنار نود32 نباید مشکلی داشته باشه...من این برنامه رو از لینک داده شده دانلود کردم اما مشکل داشت یعنی محتویات فایل زیپ شده مشکل داشت...برنامه شو خودتون دارید حتما امتحان کنید فک میکنم بدون مانع باشه....
بعضی آنتی ویروسا با این کار مشکل دارن مثلا نشد در کنار آنتی ویروس نورتون آنتی ویروس نود32 رو نصب کنم اما در کنار نود 32 هم Avastوهم Pandaنصب شدن...
طلوع جان اومدی صحبتای منو تصحیح کن...بازم شرمنده
موفق باشید

salam.merc .lotf kardi.

mohandes دوشنبه 21 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 04:05 ب.ظ http://pershianhoting.mihanblog.com

salam angel goli...khobe...web jaleb amozande va khobi dari....omoidvaram edame peyda kone....be webe manam sar bezan male man omresh ziade kami khak gerefte ama khob didanesh khali az lotf ni!ba omide movafaqiate roz afzon baraye u...kiss kiss,bye

salam janam.merc k sar zadi.khoshhal shodam .chashm mohandes hatman soraghe webloget miram.

فروزان سه‌شنبه 22 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:25 ب.ظ

سلام دخترای خوب
وبلاگ خوب و مفیدی دارید
امیداریم موفق باشید
سعی میکنم بیشتر سر بزنم .

سلام برتو خانم مهندس .مرسی که به ماسر زدی.
منتظرت هستیم

الهه چهارشنبه 23 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:05 ق.ظ http://elahe11014.blogfa.com

سلام گلم خوبی؟
تبریک میگم بابت تغییر دکوراسیون.

نصب این نرم افزار همزمان با نود مشکلی بوجود نمیاره برای سیستم؟
قبلا این سوالو فکر کنم پرسیده بودم ولی نمیدونم تو کدوم پست.
لطف کن تو وب خودم جواب بده. ممنون میشم

سلام الهه جان.من انجل هستم.ازطلوع سوال کردم گفت نمیشه.اما بعضی ازدوستان میگن میشه

dr.effat.sh پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:30 ق.ظ

hiii
hanoz rash nandakhtin velesh kardin raftin
baba matlab jadid bezarin khob....

delemon posid
......
movafaq bashid

عده ای بزرگ زاده میشوند، عده ای بزرگی را بدست می آورند
و عده ای بزرگی را بدون آنکه بخواهند با خود دارند . . .

salam.merc umadi .toloo k ye modat nemishe biyad.chashm man emruz say mikonam matlabe jadid bzanam khanom dr.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد