آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

وقتی چترت خداست بگذار ابر سرنوشت هر چقدر میخواهد ببارد ...

آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

وقتی چترت خداست بگذار ابر سرنوشت هر چقدر میخواهد ببارد ...

دانلود System Speed Booster - نرم افزار افزایش سرعت کامپیوتر

System Speed Booster مجموعه ای از نرم افزارهای ایمن و قدرتمند برای بهینه سازی سیستم عامل ویندوز است. این نرم افزار می تواند کارآیی کلی ویندوز را بهینه سازی کند. این کار با تغییر تعداد زیادی از تنظیمات و گزینه ها ( شامل راه های مخفی که به صورت عادی دیده نمی شوند) و پیدا کردن خطاهای ویندوز ، انجام می شود. بعد از پیدا کردن خطاهای مختلف ، می توانید با استفاده از رابط گرافیکی ساده نرم افزار و تنها با یک کلیک، تمامی خطاها را از روی سیستم خود پاک سازی کنید. همچنین بدین ترتیب می توانید جزئیات تکنیکی کامپیوتر شخصی خود و تنظیمات کنترلی آن را فرا بگیرید. با استفاده از System Speed Booster به بالاترین کارآیی کامپیوتر خود دست پیدا خواهید کرد و همینطور محافظی کامل برای اطلاعات شخصی خود در اختیار خواهید داشت.

امکانات نرم افزار System Speed Booster :

- اسکن و حذف تمامی ورودی های معیوب و بلا استفاده رجیستری. System Speed Booster می تواند رجیستری ویندوز شما را فشرده و پاک سازی کند تا بدین ترتیب سرعت اجرای سیستم شما افزایش یابد.

- بهینه سازی سیستم : همیشه مشکلاتی در سیستم شما وجود خواهند داشت، با کمک System Speed Booster قادر خواهید بود تا تمامی این خطاها و ارورها را تعمیر و به بهترین شکل ویندوز خود را بهینه سازی کنید.

- اجرای سریع نرم افزار : نصب و اجرای System Speed Booster یک پروسه سریع و بسیار روان است. تنها در چند دقیقه می توانید به بالاترین کارآیی کامپیوتر خود دسترسی پیدا کنید.
- رایگان و ایمن : System Speed Booster کاملا رایگان و بدون جاسوس افزار و تبلیغات مزاحم است و هیچ گونه ویروسی با خود به همراه ندارد.
- در کنار عملیات مربوط به رجیستری، ابزار دیگری برای پاک سازی حریم شخصی، حذف فایل های اضافه، بهینه سازی سیستم و ... در آن وجود دارد.

 

لینک دانلود را در دانلود منیجر وارد کرده و شروع به دریافت کنید

دانلود

دانلود

لینک دانلود مستقیم :

http://www.share724.com/download3/utilit/System.Speed.Booster.2.9.1.8.rar

Size : 3.61 MB
پسورد : www.p30world.com

نظرات 1 + ارسال نظر
الهه دوشنبه 29 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 02:24 ق.ظ http://elahe11014.blogfa.com

چقدر خوب و چقدر جالب
حیف که سرعت نتم پایینه وگرنه امتحانش میکردم.
خودت نصبش کردی؟؟؟
قابلیتهایی رو که گفتی برات محسوس بوده؟؟؟

سلام
من خدارو شکر سرعت کامپیوترم خوبه و نیازی به این برنامه نداشتم ولی چند جا تو نت که این نرم افزار رو واسه دانلود گذاشته بودن نظرات افراد رو که خوندم راضی بودن و تشکر کرده بودن ،ایشالا به دردتون بخوره

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد