آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

وقتی چترت خداست بگذار ابر سرنوشت هر چقدر میخواهد ببارد ...

آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

وقتی چترت خداست بگذار ابر سرنوشت هر چقدر میخواهد ببارد ...

به خانه سلام زبان خوش آمدید!

  با سلام به دوستان گلم 

  من همیشه دوست داشتم زبان انگلیسیم قوی شه ولی خداییش زیاد براش وقت نذاشتم در حال وب گردی بودم که به یک سایت بسیار خوب برای آموزش زبان برخورد کردم که براتون معرفیش میکنم: اسم این سایت سلام زبان است که اگه ی سر به این سایت بزنید به راحتی با قسمت ها و امکانات متفاوت آموزشیش آشنا میشید.  

سخن گروه سلام زبان به زبان آموزان :. امیدواریم با استفاده از این سایت تجربه جدیدی در یادگیری زبان داشته باشید و با موفقیت زبان انگلیسی‌تان را تا میزان نیاز خود تقویت کنید. سلام زبانی‌ها براین باورند که یادگیری زبان نیازمند چهار اصل مهم است : 

- نیاز واقعی به یادگیری زبان انگلیسی                              

 - عدم نگرانی و نداشتن استرس در مورد یادگیری               

- دسترسی به روش و منبع مناسب و اعتماد به آن              

- تلاش، پشتکار و زمانی که برای یادگیری آن صرف می‌شود   

هنگامی که نیاز، آرامش، منبع و پشتکار مهیا باشد؛ یادگیری زبان؛ سریع، آسان،‌ شیرین و فراموش ناشدنی خواهد بود. همچنین تجربه نشان داده است که با خواندن زبان در سطح مناسب، سریع‌تر و کامل‌تر به نتیجه می‌رسید. پس اگر سطح خود را نمی‌دانید؛ بهتر است اولین اقدام شما تعیین سطح باشد. 

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم ارشد ۹۱ پنج‌شنبه 18 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:55 ب.ظ

سلام عزیزم
مرسی از سایتی که معرفی کردی
واقعا اگه این چهار اصل واسه هرکاری در نظر گرفته شه حتما به موفقیت میرسیم

سلام مریم گلی
خواهش میکنم .آره والا ...

الهه جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:34 ق.ظ http://elahe11014.blogfa.com

سلام طلوع جان!
با سپاس از تشرف فرمایی تون
به همین روش ادامه بدید قطعا زبانتون خوب میشه
با اجازه و البته با افتخار لینکتون میکنم . مطالب خوبی میذارید

سلام الهه جون
قابل شما رو نداره
منم شما رو با اجازه به لینک دوستانم اضافه میکنم

یاسمن جمعه 19 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:33 ب.ظ http://yas-sefid.mihanblog.com

سلام
می خواستم واسه مطلب آخرتون کامنت بذارم ولی نشد.
روزی تو خواهی آمد از کوچه های باران...
اللهم عجل لولیک الفرج..

سلام عزیزم
الهی آمین ممنون که تشریف اوردید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد