آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

وقتی چترت خداست بگذار ابر سرنوشت هر چقدر میخواهد ببارد ...

آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

وقتی چترت خداست بگذار ابر سرنوشت هر چقدر میخواهد ببارد ...

(مکالمه-conversation)

سلام و احوال پرسی - Greeting


Hello. Are you Nicky?

سلام. آیا شما نیکی هستید؟

Yes. I’m Nicky. Hello.

بله من نیکی هستم. سلام

Nice to meet you. I’m Mark.

از دیدنت خوشحالم. اسم من مارک است

Nice to meet you too Mark.

من هم از دیدنت خوشحالم مارک

آشنا شدن با کسی و  از شغل یکدیگر باخبر شدن


 Hello Mark. Nice to meet you.

سلام مارک. از دیدنت خوشحالم.

Here are my friends. This is Mark everyone.

اینها دوستان من هستند. همه با مارک آشنا بشوید.

Hello. I’m Mark. Nice to meet you.

سلام. من مارک هستم. از آشنایی با شما خوشوقتم

This is Sue. She’s a teacher.

این هم سو است. او یک معلم است

Hi Mark. I work in a language school. What do you do?

سلام مارک. من درآموزشگاه زبان تدریس می کنم. شغل شما چیست

I’m a student.

من محصل هستم

And this is John. He’s an engineer.

و این هم جان است. او یک مهندس است

And this is Jen.

و این هم جن است.

Hi Mark. I’m Jen. I’m a student too, and I also work in a shop.

سلام مارک. من جن هستم. من هم محصل هستم؛ در ضمن در یک مغازه هم کار می کنم.

Nice to meet you Jen.

از ملاقات با تو خوشوقتم جن.

نظرات 6 + ارسال نظر
Chastity یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 03:49 ب.ظ

hello0o0o0o0o0 my dear Thank you very much
Please keep this Educational Content
i copy this page and I am waiting for your next Content





your welcome honey.thx for support me

الهه یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 09:09 ب.ظ

نامزدی؟؟
عقد؟؟؟
تازه ازدواج کردیم؟؟؟
نه گلم داره ده سال میشه که با همیم

سلام الهه جون
ایشالا که عمرتون با عزت و سال های سال با خوشی در کنار هم زندگی کنید خیلی خوشحالم که این حس رو تو شما میبینم
برای ما هم دعا کنید...

دانشجویان گروه زبان تربیت معلم رشت دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 07:43 ق.ظ http://www.ttc-students90.blogfa.com

سلام .
ما شما رو با افتخار لینک کردیم.
خوشحال میشیم لینک کنید.
منتظرم بازم به ما سر بزن ...

سلام با تشکر ما هم شما رو با افتخار لینک کردیم.

nazanin دوشنبه 22 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 08:24 ب.ظ http://4lovely-emo-girls.blogfa.com/

سلااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااام
مرسی اومدی
لینک لینک لینک شدی
همش انگلیسی ه؟
رشته ات زبان ه؟

سلام مرسی که اومدیدمن رشته ام کامپیوتره به همراه یکی از دوستان که رشته شون زبانه این وبلاگ رو زدیم

من و دوستم خدا سه‌شنبه 23 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 01:32 ق.ظ http://ali6.ir

ثانیه ها، روزها حقیرتر از آنند که بهانه ای برای از یاد بردنت باشند…

سارینا پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:06 ب.ظ http://www.dastneveshteham.blogsky.com

سلام خوش حالم با این وب آشنا شدم یه سوال دارم من سه ساله که آموزشگاه شکوه میرم اما اصلا چیزی یاد نمیگیرم خیلی پیچیده است حوصله ی خوندنشم ندارم میشه کمکم کنید ولش کنم یا اموزشگامو عوض کنم اگه میشه یه نظر سنجی در باره ی اموزشگاه ها بذارید

salam.ma ham khoshhalim az ink ba to ashna shodim.chashm ta jaei k emkan dashte bashe talash mikonim.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد