آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

وقتی چترت خداست بگذار ابر سرنوشت هر چقدر میخواهد ببارد ...

آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

وقتی چترت خداست بگذار ابر سرنوشت هر چقدر میخواهد ببارد ...

سلامی دوباره

با سلام خدمت دوستان عزیز:


پس از مدت ها تاخیر و پشت سر گذاشتن کنکور دوباره به وبلاگ برگشتم تا هرچه در توانم بود از مطالب انگلیسی برای شما دوستان در وبلاگ بزارم


جا داره اینجا صمیمانه از زحمت های بهترین دوستم(طلوع عزیز) کمال تشکر رو داشته باشم

نظرات 3 + ارسال نظر
مریم چهارشنبه 21 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:34 ب.ظ

سلام عزیزم
رسیدن بخیر و خوشی
دلمون واست تنگ شده...بخصوص برای نوشته های زیبات

سلام گلم خوبی؟
من که جایی نرفتم رسیدن شما بخیر که دیگه پا به این دنیای مجازی نمیذارید و ستاره سهیل شدید!!!
منم دلم واسه تو و نوشته هات تنگ شده گلم
اصلا از اونوقت که نمی نویسی دیگه انگیزه نوشتن ندارم احتمالا منم دیگه ننویسم اگه انجل بیاد و نوشتن وب رو ادامه بده خیلی خوشحال میشم چون دوست ندارم درش تخته شه!

طلوع چهارشنبه 21 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:06 ب.ظ

سلاااااااااااااااام آنجل جونی خوب و عزیزم
خوبی گلم؟؟؟
خیلی خوشحالم که دوباره نویسندگی این وب رو شروع میکنی
از این به بعد نام نویسنده رو به آنجل تغییر میدم و کلید وب رو به دست خودت میدم ایشالا با گذاشتن پست های خوب و آموزنده(مثل گذشته) رضایت همه ی دوستهای خوبمون رو جلب کنی...

سلاااااااام.مرسی گلم.شکر خدا.قول میدم .البته با کمک شما.خودت میدونی من که در زمینه کامپیوتر......

طلوع چهارشنبه 21 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 06:18 ب.ظ

ببخشید تصور کردم مریم واسه من نوشته![:S013:
]آنجل برای تو بود ببخشید اشتب تایید کردم

خواهش میکنم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد