آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

وقتی چترت خداست بگذار ابر سرنوشت هر چقدر میخواهد ببارد ...

آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

وقتی چترت خداست بگذار ابر سرنوشت هر چقدر میخواهد ببارد ...

در فراغت آقا چشم در راهم من... +‌تبریک اعیاد شعبانیه

هر جمعه به جاده آبی نگاه می کنم

و در انتظار قاصدکی می نشینم که قرار است خبر گامهای تو را برای من بیاورد،

 گامهای استوار و دستهای سبزت را.

اگر بیایی، چشمهایم را سنگفرش راهت خواهم کرد.

تو می آیی و در هر قدم،

شاخه ای از عاطفه خواهی کاشت و قاصدکی را آزاد خواهی کرد.

تو می آیی و روی هر درخت پر شکوه لانه ای از امید

برای کبوتران غریب خواهی ساخت.

صدای تو، بغض فضا را می شکافد.

فضای مه آلودی که قلب چکاوکها را از هر شاخه درختش آویزان کرده اند.

تو با دستهایت بر قلبهای شقایق ها رنگ سبز امید خواهی زد

و با رنگ پر معنای دریا خواهی نوشت:

" به نام خدای امیدها"    

::..تمنای ظهور مهدی عج الله صلوات ::.. 

 

میلاد با سعادت سه پاره خورشید نبوی (ص) امیرلحظات بی پایان نیایش حضرت ابا عبدالله الحسین (ع) ماه رخشان حیدری خصال حضرت اباالفضل العباس (ع) زینت‏دهنده سجده‏گاه عاشقان حضرت امام سجاد (ع) بر شما دوست عزیز وره روان بزرگواران مبارک باد.    

نظرات 8 + ارسال نظر
الهه جمعه 2 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:01 ق.ظ http://elahe11014.blogfa.com

اللهم صلعلی محمد و آل محمد

اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

مریم جمعه 2 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:30 ب.ظ

با آرزوی ظهور هرچه زودتر آقا...
" تقصیر من است از این که کم می آیی
وقتی که شدم اسیرغم می آیی
این جمعه و جمعه های دیگر حرف است
آدم بشوم سه شنبه هم می آیی . . .
اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم "

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم "

مریم شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:39 ق.ظ

سلام
اعیاد شعبانیه مبارکککککککککککککککککک
خیلی خیلی التماس دعا

سلام
برای شما و خانواده محترمتون هم این ایام مبارک باشه
چشم محتاجیم به دعا

شادان شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:14 ق.ظ

سلام
عیدتون مبارکککککککککککککککککک

سلام گلم
عــــــید شـــــــــما هــــــــــم مـــــــــــــبارک

مریم شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:38 ق.ظ http://nooavari.blogsky.com/

سلام عزیزم
مرسی از ایمیلت...
در مورد پایگاه و هردرس دیگه خوبه مرجع رو بخونی اما پایگاه وقتت رو بزار رو 4فصل آخر سعی کن کتاب رانکوهی رو از کسی قرض بگیری نخرش منم امانت گرفتم برا چند وقت.....
معماری مانو خیلی خوبه من درکنار حل مسائلش استفاده کردم اما میگن سوالات کنکور از کتاب پترسون میاد حالا قراره همون دوستم ک بهش معماری درس دادم کتاب پترسونش رو بعد امتحاناتش بهم بده از روش بخونم
اگه بتونی ب داداشت بگی از کتابخونه دانشگاه واست بیارتش تا دانشگاه تعطیل نشده خیلی خوبه
طراحی و ساختمان پوران عالیه...منم ساختمان هم پوران و هم پارسه رو باهم قبول دارم
راستی برای برنامه ریزیم حتما تست داریم یعنی مطالعه درکنارش حتما تست چون اینجور مطالب رو یاد نمیگیرم برای ما ک سال دومی هستیم راحت تره برای بعد مهر هم راحتتر میشیم

سلام عزیزم
خواهش میکنم مرسی از لطف تو که وقت گذاشتی برامون
دل خجسته ای داری داداشم!!! اون فقط واسه امتحانا اونم به زور و اصرار من پامیشه میره سر جلسه کارت کتابخونش کجا بود !!! ولی دوستاش احتمالا دارن... حجمش زیاده؟ مثل مونو جواب تمریاش کتاب جدایی داره؟میدونم که خوندن کتاب جدید اشتباه محضه فقط باید فصلای مهم رو از کتابای جدید خوند
دستت درد نکنه خانم گلی

مریم شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:39 ق.ظ

راستی طلوع تو هم مطالب فراموشت شدن؟؟؟؟؟؟؟؟
بخدا بعضی مطالب خیلی فراموشم شدن باید یکم ب مطلب نگا کنم تا یادم بیاد...آلزایمره داره بیشتر میشه

نخونده میگم صد درصد فراموشم شدن
امروز وقت نشد بخونم ولی ایشالا باید عزم رو جزم کرد واسه خوندن
فراموشی که مشخصه اصلی منه این رو همه افراد فامیل میدونن

مریم شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:46 ب.ظ

سلام عزیزم
برنامه رو نوشتم میتونی بیای بخونیش...فقط هرچی به ذهنت میرسه واسه تغیرش بگو...باید تغییراتی روش انجام بدم

سلام عزیزم
حتما

مریم یکشنبه 4 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:51 ب.ظ

سلام عزیزم
یه چیز بگم بخندی....دیشب همش تو خونه راه میرفتم و میگفتم قراره من فردا ب دنیا بیام سر ب سر مامانم میزاشتم ک فردا نی نی ت بدنیا میاد...
الان بهشون خوابم وگفتم و همش میگفتم میخام بمیرم....
مامنم میگه :نه از دیشبت ک همش میگفتی میخام ب دنیا بیام حالا میگی......بابام عصبانی شد گفت یه بار دیگه بگی یهکی میزنم تو صورتت ...بابا دلت میاد؟؟؟

سلام مریمی
دیوونه ای دیوونه!!! مگه نگفتم جدی نگیر اصلا من دیگه هیچی برات تعریف نمیکنم... زود این افکار مزخرف رو از ذهنت دور کن شاید منظور این خواب چرت و پرتم این بوده که روز تولدته و چشم به جهان گشودی...
این رو به فال نیک بگیر لطفا... نی نی خوبی باش آفرین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد