آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

وقتی چترت خداست بگذار ابر سرنوشت هر چقدر میخواهد ببارد ...

آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

وقتی چترت خداست بگذار ابر سرنوشت هر چقدر میخواهد ببارد ...

آموخته ام ...

آموخته ام ... که همیشه و در همه حال فقط و فقط به خدا توکل کنم

آموخته ام ... که تنها کسی که مرا در زندگی شاد می کند کسی است که به من می گوید: تو مرا شاد کردی.   


آموخته ام ... که هرگز نباید به هدیه ای از طرف کودکی، نه گفت .


آموخته ام ... که همیشه برای کسی که به هیچ عنوان قادر به کمک کردنش نیستم دعا کنم. 


آموخته ام ... که گاهی تمام چیزهایی که یک نفر می خواهد، فقط دستی است برای گرفتن دست او، و قلبی است برای فهمیدن وی. 


آموخته ام ... که وقتی با کسی روبرو می شویم انتظار لبخندی جدی از سوی ما را دارد . 


آموخته ام ... که زندگی دشوار است، اما من از او سخت ترم. 


آموخته ام ... بیش از آنکه دوستم بدارند دوست بدارم.  


آموخته ام ... که هیچ روزی از امروز با ارزش تر نیست. 


وآموخته ام که تازنده ام بیاموزم .

 

دیروز بابت ی موضوعی خیلی دلم شکست کاری از دست من برنمیومد براش فقط براش دعا کردم امیدوارم خدا بهترین ها رو نصیبش کنه ; انشاالله بد من رو از خدا نخواد 

 

 ای خدااااااااااااااااااااااخودت کمکش کن. 


http://aloneboy.com/wp-content/uploads/Ey-Khoda-AloneBoy.com-kart-postal.jpg

آموخته ام ... که همیشه امیدوارم باشم و برای اهدافم تا می توانم تلاش کنم
نظرات 4 + ارسال نظر
مریم شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:25 ب.ظ

سلام
ایشالا خدا به همه مون کمک کنه و تنهامون نزاره
راستی طلوع میتونی از بچه های پارسه سراغ بگیری ببینی کی جزوه ی شبکه دکتر حقیقت چاپ جدیدش رو داره؟هر هزینه ای بخوان میدم فقط ببین کسی داره چون این جزوه تو پارسه منتشر شده...

سلام مریم گلی
من فقط بچه های مهندسی کامپیوتر سایت پارس رو میشناسم باشه ازشون می پرسم ولی اونایی که تو سایت همپا پارسه کامنت میذارن اکثرا تهران زندگی میکنن
شبکه حقیقت خوبه؟ مهندسی نرم و هوش چه طور؟

مریم شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:26 ب.ظ

راستی سایت مانشت ثبت نام کردم و از بعد اعتکاف شروع میکنم به برنامه ریزی برای خوندن...خدا خودش کمکم کنه
دعام کن

مگه اونجا برنامه ریزی کردن؟
منم ی سر می زنم ببینم چه خبره؟! منم باید بخونم محتاجیم به دعا

DR.E.SH شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:13 ب.ظ

سلام....خوبی طلوع جون؟
من که خوبم چون قریب به 28 روز دیگه از شر کنکور راحت میشیم
اصولا پیر شدیم با این درسا
ما دقیقا نماد ادمای از گهواره تا گوریم که دانش میجویند...
با تمام وجودم میخوام که این شخص مورد نظر مشکلش برطرف بشه...خدا تو سخت ترین مواقع حضورشو پررنگ تر از همیشه نشون میده....
دوست دارم.....

سلام ممنونمم
خوشحالم که خوب و خوش هستید...شمارش معکوس شروع شد فقط ۲۸ روز دیگر باقیست...
اینو گل گفتی دکتر جون دیروز کانون قلمچی بودم چه برنامه ریزی دبشی داره زمون ما که این خبرا نبود !!!
ممنون به خاطر هم دردیت...
مـــــــــــــــــــــــا بیشـــــــــــــــــــــتر

مریم شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:41 ب.ظ

ثبت نام کردی مانشت خبرم کن...من از تیر شروع میکنم اونم با ساعتهای کم تا اذیت نشم اما قبلش یه برنامه ی توپ میریزم اگه خواستی باهم برنامه میریزیم...حیف عسل نت نمیاد تلفن خونه شون هم قطعه...اگه شد بهش اس میدم با اس باهاش مشورت میکنم تا اونم تنها نباشه
تو مانشت هم گفته منبع خوندن خوب نیس اما نمیشه بعضی منابع رو نخوند مث معماری یا هوش...نمیدونم گریمالدی رو از کجا گیر بیارم خدا...گسسته ی راهیان ارشد و پوران رو دارم نمیدونم چیکار کنم؟!

من قبلا تو این سایت ثبت نام کردم ولی فکر کنم منظورت اینه که واسه برنامه ریزیش شرکت کنم آره؟؟؟ تو کدوم قسمت باید برم؟حتما به عسل جون خبر بده...
والا من هنوز اندر خم اینم کدوم رشته شرکت کنم!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد