آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

وقتی چترت خداست بگذار ابر سرنوشت هر چقدر میخواهد ببارد ...

آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

وقتی چترت خداست بگذار ابر سرنوشت هر چقدر میخواهد ببارد ...

مرا ببخش خدا...

من خود خواه نیستم!  

نه ،مغرور نیستم!  

میدونم... 

مرا ببخش خدا  

 رنجاند ام دوباره دلت را مرا ببخش 

آبی ترین کرانه دریا مرا ببخش 

میخواستم که خوب بمانم برای تو 

زیباترین قصیده دنیا مرا ببخش 

دل گیر میشوی ز منو دم نمی زنی 

شرمنده ام همیشه و هر جا مرا ببخش 

تو تکیه گاه محکم اندوه من شدی 

سنگ صبور این دل تنها مرا ببخش 

روشن نموده ای شب این بی ستاره را 

ای مثل ماه روشن و زیبا مرا ببخش 

این است حرف آخر من ای همیشه خوب 

عذرم قبول میکنی آیا؟--- مـــــــرا ببخـــش...  

***** بار دیگر دل مهربون تو از من رنجیده اما سکوتت مرا شرمنده ساخت!

چه بگویم وقتی که اشتباه عادت هر روز من است  

وبخشیدن عادت همیشه ی تو؟!

پس چون گذشته مرا ببخش و باور کن که عاشقانه دوستت دارم*****

                                         

                        

نظرات 6 + ارسال نظر
ایران دوشنبه 18 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:15 ب.ظ

ما که بخشیدیم انشاءا.. خدا هم از سر تقصیرات بندگانش بگذره.
خانم مهندس فردا استاد دانشگاه میشی ، معدل الف ، بذار برای شاگردات الگو باشی ... هر چند این حس نژاد پرستی در خون تمام دزفولیها وجود داره به قول معروف : نیش عقرب نه از ره کینه است که طبیعتش این است ...
با نام ایران برات کامنت گذاشتم که بدونی همه ما ایرانی هستیم و این همبستگی بین ماست .
از حرفام ناراحت نشی خواستم بهت تلنگری زده بشه .

والا من که بهترین دوستام لر و بختیارین و خدا میدونه چقدر دوسشون دارم
اگه راسشو بخوای من دزفول پرست نیستم!
مرسی بابت تلنگرت دوست عزیز همینکه بخشیدی خیلی خوشحالم کردی...
معلومه که منو میشناسی!!! کاش خودتونو معرفی می کردید اینطوری خیلی بهتر بود
بازم منتظر تلنگرات هستیم ولی خواهشا مارو با حرفات نترسون میشه نرم تر هم برخورد کرد

dr.esh سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:09 ق.ظ

سلام به همه
از اونجایی که بیشترین نظر رو من دادم درباره اون پست جنجالی اقای نماینده خواستم اینجا از خودم دفاع کنم
اولا که ما دزفولیا عقرب نیستیم بلکه عرق داریم به شهرمون چون اسمش دزفوله دوس داریم صاحبای اصلی این شهر ادارش کنن..........
دوما خانم ایران اگه قضیه برعکس بود بازم شما ادای روشنفکرارو درمیووردی؟؟؟؟
والا بخدا ما یه دفه رفتیم عید تو یه خونه فکسنی تو سردشت شب یارو اومد انقد دعوا کرد که چرا خیلی میرید دستشویی...
حالا ما با لر مشکل نداریم با این مشکل داریم که چرا اینا اومدن تو دزفول و انقد ادعا دارن.....
.
.
.در هر صورت من بگم که اصلا از حرفام کوتاه نمیام.....
.........................
خب راستی طلوع جوت انجل ما کجاست؟؟؟؟؟
خلاقیت های منو میبینه یا نه؟؟؟
دلم براش تنگگگیییده......
این پستم قشنگ بود

سلام دکتر جونی خوبی؟
من دوست لر زیاد دارم والا همه هم دخترای خوبی هستن
دزفول که ارث بابامون نیست! هر که شایسته تره باید ادارش کنه حالا کاری به قومیتش نداریم...
اون پست پاک شد دیگه بحثشم همینجا بذار تموم بشهدکتر جون...
.....................
آنجل هم خوبه دو سه روزیه ندیدمش ازش انتظاری ندارم طفلک کلی کار داره اگه فرصت کرد لطف میکنه میاد و مطلب میذاره
آره مطلب قشنگی بود الان میذارم تو وب.

*** MOJTABA *** سه‌شنبه 19 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:18 ق.ظ http://mojtabamax.blogsky.com

بسیار زیبا بود...خدا ههمون رو میبخشه...من یکی خیلی امید دارم بهش...

سلام
مرسی از نظرتون
مگه ممکنه خدا به این مهربونی بنده اش رو نبخشه فقط کافیه اگه بهش قول میدیم که از این به بعد خوب باشیم سر حرفمون بمونیم که این همون توبه است
امــــــــــیدوار باش

سارا چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:20 ق.ظ

عزیزم من کد ۶۰ از ختم قران و برداشتم

باشه سارای عزیزم ایشالا که قبول باشه

محسن چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:49 ق.ظ

با سلام
اومدم درباره این شعر زیبا نظر بدم دیدم اوووووووووووووووه اینجا چه خبره؟!
گویا همه جا شده مجلس دعوای انتخابات و خیال هم نداه که تموم بشه!
به هر حال شعر قشنگی بود. دستتون درد نکنه
در ضمن من هم عضو گروهتون کنید
حزب 2 رو برمیدارم

سلام
یک پست جنجالی داشتیم که به دلیل اعتراض ... پاک شد!
ما هم بحث رو تموم کردیم و طلب استغار کردیم.
حزب ۲ برای شما انتخاب شد انشاءالله خدا قبول کنه
التماس دعا

DR.E.SH چهارشنبه 20 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:01 ب.ظ

من اتش بس اعلام میکنم(درباره اون پست جنجالی)
...............
کم کم دیگه دارم استرس پیدا میکنم.....خیلی هم کار دارم کمتر میام اینجا
چند روزه نیومدم چقد اتفاق لفتاده....
واسه کنکوریا دعا کنید .....
به آنجلم سلام برسونییییییید.....بگو خیلی دوسش دارم و همیشه دعا میکنم براش و البته شما

باشه دکتر جون منم پرچم سفید رو بالا بردم!
استرس نداشته باش به خدا توکل کن باشه من حتما دعات میکنم منم محتاج دعاتم
سلامت باشی ماهم دوستت داریم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد