آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

وقتی چترت خداست بگذار ابر سرنوشت هر چقدر میخواهد ببارد ...

آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

وقتی چترت خداست بگذار ابر سرنوشت هر چقدر میخواهد ببارد ...

اشتراک گذاری فایل‌ها از طریق ایمیل و پیام کوتاه بویسله Wizdrop

یکی از  راه های متداول و ساده به اشتراک گذاری فایل ها ارسال به ایمیل افراد از طریق پیوست ( attach) آن‌ها است که البته مشکلات و محدودیت هایی را هم به دنبال دارد: 

اولین محدودیت در حجم فایل‌های پیوستی است که حجم بیشتر از ۲۵ مگابایت قابل ارسال نمی‌باشد. 

مشکل دوم عدم پشتیبانی از فرمت هایی چون Zip و Exe از جانب برخی سرویس دهنده به ویژه جی میل می‌باشد و سوم اینکه برای ارسال این فایل حتماً باید یک حساب ایمیل داشته باشید تا بتوانید به ارسال فایل اقدام کنید. 

البته برای محدودیت‌های اول و دوم راه حل مناسبی هم هست که فایل مورد نظر را در آپلود سنترها ، آپلود و لینک مورد نظر را برای شخص مورد نظر ایمیل کنید.  

حال راه حل بسیار ساده تری را به شما پیشنهاد می‌کنم که می‌توانیدد به کمک آن فایل‌های خود را بدون زحمت و به سادگی از طریق پیام کوتاه( sms) یا ارسال به ایمیل شخص مورد نظر به اشتراک گذارید.

Wizdrop سایتی است که سادگی در به اشتراک گذاری فایل را به مرحله عمل درآورده است.با کمک این سایت آن هم بدون نیاز به ثبت نام و در تنها چهار مرحله فایل دلخواه خود را به ایمیل دوست یا همکار خود ارسال و یا لینک آن را به صورت خودکار به تلفن همراه وی پیامک کنید. با هم به مراحل به اشتراک گذاری فایل به کمک Wizdrop نگاهی می‌اندازیم: 

پیش مرحله : برای آغاز کار و استفاده از امکانات فوق‌العاده Wizdrop به آدرس آن بروید. 

۱- در فیلد اول نام دریافت کننده را وارد کنید 

۲- در فیلد دوم با کلیک بر روی دکمه Browse فایل مورد نظر را انتخاب کنید.محدودیت حجم برای ارسال ۱۰۰ مگابایت می‌باشد و نوع فایل می‌تواند انواع فایل‌ها از جمله تصویری،صوتی و ویدیویی باشد. پس از انتخاب فایل دو فیلد اختیاری هست که می‌توان در آن عنوان و پیامی را وارد کنید. 

۳- در مرحله سوم باید آدرس گیرنده را وارد کنید. آدرس مورد نظر می‌تواند ایمیل و یا شماره تلفن همراه وی باشد . پس از وارد کردن گیرنده های فایل مورد نظر باید فیلد مربوط به کد امنیتی را پر نمایید. 

۴- حال در انتها بر روی DROP کلیک کنید تا عملیات اجرایی آغاز و پس از اندک زمانی لینک مورد نظر به آدرس گیرندگان ارسال شود. 

لینک دانلود فایلی که در مرحله دوم برگزیدید به آدرس گیرندگان ( ایمیل یا از طریق پیام کوتاه برای گیرندگانی که شماره موبایل آن‌ها وارد شده باشد) ارسال می‌شود و با کلیک بر روی آن به صفحه مربوطه هدایت شده و اقدام به دانلود فایل کنند. نکته جالب این است که گیرندگان هم می‌توانند با کلیک بر روی دکمه FORWARD این لینک را به ایمیل یا تلفن همراه سایر دوستان خود ارسال نمایند.

با این سرویس با خیالی آسوده می‌توانید فایل‌های خود را با دیگر دوستانتان به اشتراک گذارید. 

برگرفتهاز سایت :http://www.barsam.ir

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم ارشد۹۱ پنج‌شنبه 10 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 06:30 ب.ظ

خداییش عالی بود منکه همیشه این مشکلو با جیمیلم داشتم
عالی بود دستت درد نکنه طلوع جوووووووووونم

سلام خانم گل
خواهش میکنم قابل نداشت منم تازه با این سایت آشنا شدم ایشالا از این امکان برای فرستادن پروژه های حجم بالامون واسه استادان گرامی (در مقطع ارشد و بالاتر)استفاده کنیم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد