آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

وقتی چترت خداست بگذار ابر سرنوشت هر چقدر میخواهد ببارد ...

آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

وقتی چترت خداست بگذار ابر سرنوشت هر چقدر میخواهد ببارد ...

تولدت مبارک...

امروز خورشید شادمانه ترین طلوعش را خواهد کرد و دنیا رنگ دیگری خواهد گرفت 

قلبها به مناسبت آمدنت خوشامد خواهند گفت 
فرشته آسمانی سالروز  زمینی شدنت مبارک . . .
 

 شکلک های شباهنگ Shabahang- Happy Birthday: 4 

 
تمام دارایی من قلبی است که در سینه دارم و برای تو می تپد ، آن را در سالروز تولدت به تو تقدیم میکنم   
نظرات 3 + ارسال نظر
angel یکشنبه 8 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:24 ب.ظ http://beautiful-day.blogsky.com

saalaam azizam.donyaeiii mamnunam golam.kheyli khoshhalam kardibehtarin kari bud ke mitunesti anjam bedi.barat behtarinha ro az khoda khahanam.enshallah ke man behtarin khaterehato to weblog tabrik bgam o sabt konam

سلااااااااااااااااام عزیزم
قابلتو نداشت کاری که نکردم
ممنون از آرزوی قشنگت منم از خدا تو این روز قشنگ میخوام هر چه زودتر تو رو به بهترین و بزرگترین آرزوت برسونه...انشاءالله
I love U very mutch my dear

سارا چهارشنبه 11 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:10 ب.ظ

تولد تولدت مبارک.اهی صدساله شوی دخترم.دوستت دارم

سلام گلم ...ممنون سارا جون بابت تبریکت
منم دوست دارم عزیزم

عسل جمعه 13 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 04:41 ب.ظ http://www.khateratdaneshjooi.blogfa.com

سلام گلم خوبی؟
طاعاتت قبول حق انشاا...
تو این روز و شبای ماه مبارک مارو هم دعا کن گلم
خیلی دوستدارم

سلام عزیزم خوبی؟
طاعات شنا هم قبول باشه انشاءالله...
حتما محتاجیم به دعا
خیلی خوشحالم که به ما سر زدید
منم دوست دارم گلم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد