آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

وقتی چترت خداست بگذار ابر سرنوشت هر چقدر میخواهد ببارد ...

آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

وقتی چترت خداست بگذار ابر سرنوشت هر چقدر میخواهد ببارد ...

السلام علیک یا صاحب الزمان (عج)

http://www.sheitonak.com/upload/e07d88cff78710320b5f50e51364213c.jpg

    

»»       مـژده‌ی آمـدنت قیمـت جـان می‌ارزد             

                                       تاری از موی تو آقـا به جهـان می‌ارزد 

 

میلاد با سعادت منجی عالم بشریت مهدی موعود (عج) بر شما مبارک باد ؛  

سه شاخه گل صلوات برای سلامتی و تعجیل در فرج ولی نعمت  

همه عالم آقا و سرورمان حضرت مهدی (عج)...     


»»    امسال جشنی که به مناسبت نیمه شعبان توی خیابون شریعتی تقاطع چهل وپنج متری برگزار شد خیلی عالی بود با تشکر از مداحان خوب و توانای دزفولی آقایان سراج - پورکیانی و باصداقت و تمام دست اندرکاران برنامه...


»»شعر موعود....(از طرف دکتر جون عزیز)  

نفس صبح بهار...
از سر کوچه ی یک دسته شقایق امروز
می وزد بوی نسیم
می رسد عطر بهار 

***
هم نفس با گنجشک
همره شبنم موسیقی موزون نسیم
از تن کوزه ی مرطوب سحر
از لب سبز دعا
می طراود گل سرخ 

***

توسن تیزتک ذکر سحرگاهی من
می برد همره خویش
تا علفزار وصال
دقتر واژه ی دلتنگی را 

***زائر خسته ی چشمان ترم
بر سر راه امید
سالها منتظر است
سالها چشم به ژرفای افق دوخته ام
باد ، در حوض وضو می گیرد
چشمها غسل زیارت کردند
زیر باران سرشک 

***
همره باد سحر
سفری باید کرد
تا دیار گل سرخ
تا صریح لب شیرین نگار 

***
تشنه ام
تشنه ی کشف و شهود
تشنه ی دیدن لبخند گل سرخ انارم شب و روز 

***
من به همراه نسیم
همسفر با گل سرخ
پا به پای صلوات
جمعه را می جویم 

***
باد از بیشه ی سرسبز دعا می آید
از گلستان مفاتیح و جنان
منتظر باید ماند
فصل روئیدن گل نزدیک است
می وزد از طرف قبله ی سجاده ی من
 نفس صبح بهار
  

***

بوی یک باغ امید
عطر یک جمعه ی سبز
فصل گل نزدیک است
لاله از سینه ی دشت
سبزه از دامن کوه
کبک با قهقهه گفت
منتظر باش
که خورشید طلوع می کند از مغرب عشق 

***
سنبل از چینه ی باغ
اشک های گل حسن
خنده ی شانه به سر
نغمه قمری مست
می سرایند گل نرگس را
*** 

باغ پر می شود از نرگس مست
دشت پر می شود از گندم عشق
باز دل وسوسه ی خوردن گندم دارد
امتحان نزدیک است 

*** 

اقتدا می کنم اینک به پدر
که به یک لحظه و یک جا
همه رضوان را
به دو گندم بفروخت 

*** 

راه من لیک جدا می شود از راه پدر
من ز راه دگری خواهم رفت
از گذرگاه جنون
کوره راهی که از آن
همه ی اهل ملامت رفتند 

*** 

از خیابان حضور
از گذرگاه شهود
تا بیابان فنا
از خم کوچه ی رندان غزل خواهم رفت 

*** 

من تفال به غزل خواهم زد
به کتاب غزل پیر خمین
تا قسم یاد کنم یوسف را
که به مکاره ی بازار جنون
جمعه بازار وصال
بهر خال لب دوست
ناخلف باشم اگر من
همه هستی را
به جوئی نفروشم.

نظرات 5 + ارسال نظر
dr.e.sh چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:12 ق.ظ

سلام
خوبی طلوع جون؟
منم به نوبه خودم این میلاد فرخنده رو به شما و خونوادت و تمام کسایی که میان تو این وب و تمام اونایی که عاشق مهدی(عج)هستند تبریک میگم...
اما وقتی میرم تو قسمت ختم قرآن دلم خیلی میگیره که چرا من گفتم که ختم قرآن بزاریم...
همیطوری نصفه ونیمه رها شده...
مایی که داریم دم از مهدی بیا میزنیم چرا واسه اومدنش کاری نمیکنیم...
امیدوارم بتونم خودم تا قبل از ماه رمضون تمومش کنم...
به امید آمدن عدل گستر زمین....

سلام گلم
خدا رو شکر خوش و خرم هستیم تو این روز خیلی خوب...
منم این روز و عید بزرگ رو به تو خونواده ی عزیزت تبریک میگم
تا حالا ی برنامه ختم قرآن دوره ای دستم بود که چند روزه پیش تمام شد حالا بتا هم این ختم قرآن رو میخونیم گلم اصلا ناراحتش نباش
ایشالا که ی عیدی خوب از امام عصرمون بگیری...

اهو چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 02:59 ب.ظ

سلام.عید بر همگی مبارک.بهترین ها رو واسه همه ارزو دارم دراین شب عزیز اللهم عجل لولیک الفرج

سلام . عید بر شما هم مبارک
انشاءالله امروز بهترین عیدیتون رو از آقا امام زمان(عج) بگیرید
ممنون که به ما سر زدید
اللهم عجل لولیک الفرج

مریم پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:39 ق.ظ

سلام عزیزم
عیدت مبارک..
خیلی واسم دعا کن درهمون مورد ک میدونی..
ایشالا هرچه زودتر آقامون بیاد ایشالا

سلام گلم
یه ساعت پیش از جشن نزدیک خونمون برگشتم خیلی عالی بود برای همه دعا کردم
محتاجیم به دعا...

شادان پنج‌شنبه 15 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:24 ب.ظ

سلام
چرا به خاطر این همه تغییر.
عیدت مبارک انشالله سال دیگه صاحب این روز هم تو جشنش باشه .امین یا رب العالمین

سلام گلم
آره دیگه نمیای نمیای ی هو میایو خونه تکونی میکنی ما هم سوپرایز ممیشیم دیگه...
انشاءالله به امید اون روز

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 5 مرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:29 ق.ظ http://fnikoo.blogfa.com

salam doste aziz az inke az veblag man deedan kardeed mamnoonam omidvarram be hadafe khoud bereseed.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد