آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

وقتی چترت خداست بگذار ابر سرنوشت هر چقدر میخواهد ببارد ...

آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

وقتی چترت خداست بگذار ابر سرنوشت هر چقدر میخواهد ببارد ...

عشق واقعی...

روزی حضرت سلیمان مورچه ای را در پای کوهی دید که مشغول جابجا کردن خاک‌های پایین کوه بود، از او پرسید: چرا این همه سختی را متحمل می‌شوی؟ مورچه گفت: معشوقم به من گفته اگر این کوه را جابجا کنی به وصال من خواهی رسید و من به عشق وصال او می‌خواهم این کوه را جابجا کنم.

حضرت سلیمان فرمود: تو اگر عمر نوح هم داشته باشی نمی‌توانی این کار را انجام بدهی. مورچه گفت: تمام سعی‌ام را می‌کنم... حضرت سلیمان که بسیار از همت و پشت کار مورچه خوشش آمده بود برای او کوه را جابجا کرد. مورچه رو به آسمان کرد و گفت: خدایی را شکر می‌گویم که در راه عشق، پیامبری را به خدمت موری در می آورد... 

رسول خدا «صلی الله علیه و آله» فرمودند: خدا را بخوانید و به اجابت دعای خود یقین داشته باشید و بدانید که خداوند دعا را از قلب غافل و بی خبر نمی‌پذیرد.   

                       به نظر شما عاشق واقعی که حاضر شه بخاطر معشوقش 

                                      کوه جابه جا کنه اصلا دارییییییییم؟؟؟

نظرات 5 + ارسال نظر
وحید دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 04:26 ب.ظ http://damatajhiz.com/products/647/

اصلا کوه نمونده دیگه. عاشقای سده های قبل همه کوه ها رو جابجا کردند :D

اگه مردشی و مشکلت نبود کوهه من بهت آدرس میدم نگران نباش چیزی که اطراف ما هست کوهه

مریم دوشنبه 12 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:18 ب.ظ

سلام عزیزم
عاشق واقعی ...آره قبل وصال کوه رو واسش جا ب جا میکنه بعد عروسی خرابش میکنه رو سرش
میگن عاشق واقعی هست اما خداییش من ندیدم تا دلت بخاد عاشق قبل ازدواج دیدم از اون آتیشیا اما...
عشق واقعا زیباست و شیرین..نمیتونم کسی رو بدون عشق تصور کنم کاش با عاشق شدن ب سمت درست زندگی کردن بریم کاش....
خیلی دلم واست تنگ شده طلوععععععععععععع

سلام گلم
میگن هست منم ندیدم یعنی دیدم قبول ندارم که اسمشون رو میشه عاشق واقعی گذاشت ... البته من یکی خیلی دیر باورم دست خودم نیست!!!
منم دلم واست تنگه گلی

شادی سه‌شنبه 13 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:45 ق.ظ http://donyayeman80.blogfa.com/


شکوه آرزو را
بازگو کن
ندار از هیچ کس باکی ،هراسی
به هر چیزی نمیخواهی
بگو نه
اگر راه رهایی زیر سنگ است
تمام کوه ها را زیرو رو کن
وگر بشکست جام آرزویت
تلاطمهای دریا را
سبو کن
ژاله اصفهانی

سلام. نازنین ممنونم از حضور قشنگت.
وب زیبایی داری. این داستان هم خیلی زیبا و آموزنده بود.
شاد و سلامت باشی گل خانمی.

سلام شادی جون
مرسی که به ما سر زدید.ممنون از نظرت
شما هم همیشه شاد باشید ایشالا...

اسمان چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:53 ق.ظ

عاشق واقعی پیدامیشه.دونفرکناره هم احساس رضایت وارامش داشته باشن.ایمان به خدا داشته باشن و وفادار باشن عاشق واقعی هستن.

سلام گلم
اونایی که درگیر عشقن به واقعیتش پی بردن ما که هنوز پی نبردیم...
عشقتون همیشه آسمونی...
mind how you go my dear

احسان چهارشنبه 14 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 03:40 ب.ظ

من هم زنی رو ندیدم که عاشق شیدای یک مرد باشه چرا شما همش از مردها انتظار عشق دارید؟ عاشق می خوای فقط مادر

برادر عشق خانم ها چشم بصیرت میخواد ...
عشق از مرد نشأت میگیره
گل گفتی هیچ مهری به پای مهر مادر نمیرسه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد