آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

وقتی چترت خداست بگذار ابر سرنوشت هر چقدر میخواهد ببارد ...

آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

وقتی چترت خداست بگذار ابر سرنوشت هر چقدر میخواهد ببارد ...

من به دنبال تو عمریست مسافر هستم...

 

قسمت این بود که من با تو معاصر باشم 

تا در این قصه ی پر حادثه حاضر باشم

 

حکم پیشانی ام این بود که تو گم شوی و 

من به دنبال تو یک عمر مسافر باشم 

 

تو پری باشی و تا آنسوی دریا بروی 

من به سودای تو یک مرغ مهاجر باشم

 

قسمت این بود ، چرا از تو شکایت بکنم ؟! 

یا در این قصه به دنبال مقصر باشم ؟

 

شاید اینگونه خدا خواست مرا زجر دهد 

تا برازنده ی اسم خوش شاعر باشم

 

شاید ابلیس تو را شیطنت آموخت که من 

در پس پرده ی ایمان به تو کافر باشم

 

دردم این است که باید پس از این قسمتها 

سالها منتظر قسمت آخر باشم !! 

 

یا عــــشق ادرکنی...

نظرات 5 + ارسال نظر
مهدی ایرانی جمعه 9 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 08:06 ق.ظ http://iranezibaman.blogfa.com/

درد من این است که سالها بایدمنتظرقسمت اخرباشم.
سلام زیبا بود

سلام ممنون از لطفتون دعا کنید که حضرتمون هر چه زود تر بیاد

مریم جمعه 9 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 05:02 ب.ظ

باآرزی فرج هرچه زودتر آقامون
سلام عزیزم
چه خبر از کنکوریای امروز؟

انشاءالله...
سلام گلم خبر ندارم!!! من معمولا در این جور مواقع پاپیچ نمیشم ایشالا خودشون میان خبر میدن

زری شنبه 10 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:21 ب.ظ http://yezendegi-rangekhoda.blogfa.com


سلام عزیزم!
شهر ما پنیر چدار،گودا ،پارمزان ،اسرم ،بوترکیزه ،کمببر ،پستو ،کبابی و... داره!!!!؟؟؟نه خداییش داره؟
جدی میگی؟؟ این فروشگاهو ندیدم تا حالا ،آدرسش کجاس؟
هر چی بگیم میاره واقعا ؟

سلام گلم
اینا که گفتی همه اسم پنیره؟؟؟ باید تهران باشی درسته؟
فروشگاه به این مشهوری رو چطور تا حالا ندیدی!!!

شادان شنبه 10 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 01:59 ب.ظ

سلام
خدمت دوستان عزیز چرا مریم با وبلاگ نویسی خداحافظی کرده؟
انشاالله کنکوریها هم مرداده ماه با دلی شاد خبر رتبه های خوب رو بدن.
راستس طلوع جان شما خوبی؟خوش میگذره؟زنده ای؟

سلام گلم
میگه از وب نویسی خسته شدم!
انشاءالله...
مرسی که حالم رو میپرسی ...بله به لطف خدا الان خودم دارم جوابت رو میدم نه روحم به خوشی شما...شما چطورییییییییییییییید؟؟؟

مهدی ایرانی شنبه 10 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:41 ب.ظ

سلام خوبی .

سلام
شکر خدا خوبم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد