آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

وقتی چترت خداست بگذار ابر سرنوشت هر چقدر میخواهد ببارد ...

آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

وقتی چترت خداست بگذار ابر سرنوشت هر چقدر میخواهد ببارد ...

فرمول عشق!

به نظر شما مفهوم این فرمول چیست؟ 

.

.

.

.

.
.

.

.

.

.


شاید فرمول عشق همین باشد!
نظرات 4 + ارسال نظر
مریم پنج‌شنبه 1 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 11:18 ب.ظ

سلام عزیزم
به به فرمول عشق
جواب چی؟پایگاه داده؟میخاستم شب واست میل کنم
از صب به نت دسترسی نداشتم
تازه دیدمش
برنامه ریزی رو حتما امروز فردا انجام میدم و رو وب میزام...راستی هفتگی باشه یا ماهانه؟
راستی عسل هم باهام هست شدیم سه نفر....تا فردا میزارم ک ایشالا امید بخدا از شنبه شرو کنیم
تو هم هرچی یاد میگیری تو کلاست بهمون یادبده تا انگیزه مون بیشتر شه

سلام گلم

مرسی به جواب رسیدم...
خیلی خوبه که از شنبه شروع میکنیم
باشه چشم مثلا من میرم تو این کلاس ها که برای دیگران سودمند باشم خودم بیشتر از همه حال میکنم! خیلی لذت بخشه استادمون هم خیلی با نمکه

مریم جمعه 2 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 12:41 ب.ظ

سلام طلوع
خوبی؟
خوشحالم سرحال اومدی واسه درس ایشالا باهم بتونیم با برنامه و پرانرژی جلو بریم
فقط اگه میشه برا دروس نظریه و پایگاه و مدارمنطقی تعداد فصلایی ک میخایی بخونی رو واسم بفرست...مثلا من از پایگاه فقط 4فصل آخرش رو میخونم ک مهمن!!!
باتوجه ب تعداد دروس و اینکه زبان باید هرروز خونده بشه تیر و مرداد و شهریور هرماه 4درس رو باید تموم کنی ک تو برنامه بهت میگم
فقط حتما تا عصر تعداد فصول تمام درساتو واسم بفرست
منتظرم
یاعلی

سلام گلم باشه چشم

helen جمعه 2 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 10:47 ب.ظ

salam chetury
kheily bahal bood rasty in bra dabiresh bood dige hala mard bood ya zan
bazam bezar

سلام ممنون شما خوبید؟
شما جز دوستان جدید ما هستید؟
فکر میکنم واسه استادش بود! از کله استادم که تو انیمیشن اولی نشون داده معلومه که آقاست
فکر کنم خیلی لذت بخش باشه اینجور عاشقی چون استاد حاضره واسه عشقش تمام دانستنیهاشو رو کنه... اونوقت خوش بحال اون شاگرد
چشم حتما

شادان شنبه 3 تیر‌ماه سال 1391 ساعت 07:18 ق.ظ

سلام
خدمت خبیثای جامعه.
درس خوندن هم واسه خودتون دزفولی ها وشوشتریها که جمع بشن به کسی برنامه میدن.
به اون دوستت هم بگو مریم
خودمونیم درس بخونیم که چی...........؟!

]سلام
حالا چرا خبیث مگه چه گناهی کردیم فقط درس رو دوست داریم[:S012:

والا ما که دربست در خدمت شوشی ها هستیم
والا همش علاقه است وگرنه درس خوندن بی فایده است مهم داشتن علمه نه مدرک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد