آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

وقتی چترت خداست بگذار ابر سرنوشت هر چقدر میخواهد ببارد ...

آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

وقتی چترت خداست بگذار ابر سرنوشت هر چقدر میخواهد ببارد ...

سلام و رحمت حق بر محمد(ص)

گر فکر رهایی ز غم و راه نجاتی

در این شب پر فیض تو خواهی ثمراتی

باید که به کوری دو چشمان حسودان

بر احمد و آلش بفرستی صلواتی

عید مبعث مبارک باد ...

 

رسول خدا - صلى الله علیه و آله - فرمود: "حیثما کنتم فصلوا على فان صلاتکم تبلغنى هرجا که باشید برمن درود فرستید؛ زیرا درود شما به من مى رسد.   

http://www.salavaty.com/Images/FckEditor/image/salavat_gh_11(1).jpg   

نظرات 4 + ارسال نظر
مریم دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:44 ق.ظ


چه پست خوشملی ....
عیدت مبارکککککککککککککککککککک
چه خبرا طلوع؟
چه کارا میکنی؟
درس میخونی؟

سلام عزیزم
خوشمل میبینی خانمی...عید شما هم مبارک
چه خبراااااااااااااا... راستش دیروز همش تفریح: صبح؛ شنا در رودخانه با صفای دز ظهرش ؛سرچ در نت عصر؛ پیاده روی شب ؛ پل پنجم دز رو افتتاح کردن ی سر با بروبچ فامیل رفتیم اونجا بعدش شام خوردیم اومدیم خونه و بعدش لا لا
ی برنامه بریز درس بخونیم!!!

مریم دوشنبه 29 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:56 ب.ظ

سلام عزیزم
خواهش میکنم...
اگه دزی باشه حتما کارش درسته
وای نگاش کردم طلوع...خیلی عالیه..اگه اشتباه نکنم سی شارپ یاد میده من واقعا سی شارپ رو دوس دارم
مرسی از آدرسی ک دادی امیدوارم دوستان هم استفاده کنن
راستی قالب جدیدت مبارک خیلی خیلی قشنگه

سلام گلی
هم #c و هم asp.net ...
نمی دونستم به سی شارپ علاقه داری! من یه سری فیلم از استاد کیانیان دانلود کردم خیلی خوب بود دوست داشتی تو هم بگیر و استفاده کن این آدرسشه:
http://www.dotnetiran.com/post/43

مرسی از لطفت رنگ زمینه اش رو دوست ندارم خیلی ماته من از رنگ های شاد خوشم میاد

مهدی ایرانی چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:00 ق.ظ http://iranezibaman.blogfa.com/

سلام .امروزهمش خونه بودم.
سرودهای بختیاری رامن هم دوست دارم

سلام
واقعا این خاک خونه نشینمون کرده!!! چی بگیم به قول رئیس رئسای بالا نشت این خام ها متبرکه...باید خوشحالم باشید ماهم همچنان لذت میبریم
صدای این خواننده زیباست

شادان چهارشنبه 31 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 07:18 ق.ظ

سلام
با دو روز تاخیر عیدت مبارک.
دیگه سر نمیزینی مامان عرفان

سلام گلم
عید شما هم مبارک
دست پیش رو میگیری که پس نیفتی!ما که همیشه سر میزنیم والا مریم گفت وبت دست داداشته درسته؟
مامان عرفان! البته من دختر بیشتر دوست دارم مامان پردیس بهتره...

ما که اسم بچه هامونم لو دادیم (البته یکی هم خدا عنایت کنه از سرمونم زیادی!!!)متاسفانه هنوز عرفان و پردیس بابا ندارن طفلکیااااااااا
من مامان کی صدات کنم؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد