آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

وقتی چترت خداست بگذار ابر سرنوشت هر چقدر میخواهد ببارد ...

آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

وقتی چترت خداست بگذار ابر سرنوشت هر چقدر میخواهد ببارد ...

ایبوک آموزش مهارتهای هفتگانه ICDL

این کتاب تقدیم به دوستایی که دنبال آموزش مقدماتی کامپیوتر هستن...[تصویر: reading.gif]

/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/\/


ICDL گواهینامه بین المللی کاربری رایانه است که دریافت آن به معنی رسیدن به درجه ای از مهارت در کار با رایانه می باشد که فرد توانایی های اصلی و مهارت های مقدماتی کار با کامپیوتر را دارد. مدرک ICDL در سراسر جهان اعتبار دارد. مهارت های ICDL شامل هفت مرحله زیر است: ۱-فناوری اطلاعات ۲-سیستم عامل ویندوز ۳-واژه پرداز ۴-صفحه گسترده ۵-بانک اطلاعات ۶-ارائه مطلب ۷-اینترنت

http://www.limooee.com/wp-content/uploads/2012/04/ICDL000-428x225.jpg

ایبوک آموزشی که برای دانلود در دسترس شما قرار دارد، به زبان فارسی به آموزش این مهارت های هفتگانه می پردازد. شما با کمی پشتکار و تمرین و استفاده از این ایبوک آموزشی به راحتی قادر خواهید بود این مهارت های هفتگانه را فرابگیرید.



لینک دانلوددانلود (۴ مگابایت)

نظرات 2 + ارسال نظر
شادان سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:14 ق.ظ

سلام
خوبی .؟
مرسی از حضورت.

سلام شادان جون.خدا رو شکر من خوبم ایشالا که شما هم در پناه خدا خوب و خوش باشید
خوشحالم کردی که دوباره تشریف اوردی

aseman سه‌شنبه 16 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 03:27 ب.ظ

salllllllam toloo junaaaam.khubi?deltanget shodam.ama kheyli vaghtam poran.har 5 ruz ye azmun midam.vasam doa kon...doset daram dg akhrash ba darsa kalanjar miram ke ishalla natije khub beshe

سلام عزیز دلم خوبی؟؟؟
ایشالا هر چی زود تر کنکورتو به خوبی بدی و با هم یه تفریح داشته باشیم
منم خیلی دوست دارم و واست همیشه دعا میکنم
منم محتاج دعای قشنگت هستم
درستو بخون و به هیچی جز اون فکرنکن منم همیشه دلم برات تنگ میشه ولی دوست ندارم مزاحم گلد تایمت شم چیزی دیگه نمونده نهایت تلاشتو بکن گلم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد