آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

وقتی چترت خداست بگذار ابر سرنوشت هر چقدر میخواهد ببارد ...

آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

وقتی چترت خداست بگذار ابر سرنوشت هر چقدر میخواهد ببارد ...

درس هایی از تردمیل!!!

با سلام خدمت دوستان عزیز  

 

امروز چون زیاد رو فرم نبودم ساعت 7 صبح که ساعتم صداش  درومد پاشو برو باشگاه سریعا زنگشو خاموش کردم و گرفتم خوابیدم وقتی پا شدم با برخورد شدید مامانم رو به رو شدم که میگفت انگار دنیا به آخر رسیده... چیزی نشده که... حتما خدا خواسته که نتیجه ارشدت این طوری شه شاید امسال قسمتت نباشه قبول شی... شایدم قبول شدی پیش خدا هیچی نیست و از این حرفا آخرشم گفت :  

حالا که نرفتی ورزش باید حتما با تردمیل کار کنی...   

با حرفای مامانم کمی حالم سرجاش اومد و بالاخره رفتم سراغ دستگاه تردمیل... 

وقتی در حال دویدن بودم فکرای خیلی جالبی به سراغم اومد!!! آره انگار تردمیل باهام حرف میزد و درس زندگی بهم میداد !   

http://lifemag.ir/wp-content/uploads/2012/02/2672.jpg

 

کلاس درس تردمیل!  

درس اول: به راحتی تونستم سه کیلومتر بدوم بدون اینکه زیاد خسته بشم! درصورتی که بدون تردمیل شاید نتونم یک کیلومتر مدام بدوم; اینجا بود که  آموختم انسان ها  توی  زندگی نیاز به یک محرک دارند این طوری سریعتر میتونن پیشرفت کنن! 

 

درس دوم: هر چی زمان بیشتر میگذشت خسته تر می شدم و  سرعت تردمیل رو کمتر میکرم 8.. 7.. 6  ولی بعد از مدتی رفع خستگی دوباره سرعتم رو بیشتر میکردم و از دویدنم لذت میبردم! اینجا بود که آموختم انسان گاهی تو زندگی باید  دست نگه داره و از سرعتش کم کنه و دوباره با توان بیشتر شروع به تلاش کردن و رسیدن به خواسته هاش کنه این طوری تحقق اهداف راحت تر و امکان پذیر تر میشه! 

 

درس سوم: وقتی در حین دویدن به تردمیل شیب دادم دیدم توانم رفته رفته داره کم میشه و باید تلاشم و انرژی که صرف میکنم واسه دویدن رو بیشتر کنم ... آره اینجا بود که درس گرفتم زندگی فراز و نشیب هایی داره و همیشه یک سطح صاف و هموار پیش روی انسان نیست و با سختی کشیدن که انسان ساخت میشه

 

بعد نیم ساعت کار روی تردمیل خیلی حالم جا اومد  بعلاوه درس های خیلی خوبی هم  ازش یاد گرفتم که با خودم گفتم بد نیست برای دوستام تو وبلاگم بذارم  

امیدوارم که کلاس درس خوبی بوده باشه!!!   

 

    

 

   

 لحظه های زندگی... 

تو زندگی لحظه هایی هست که احساس می کنی دلت واسه یکی تنگ شدهاونقدر که دلت می خواد اونارو از رویاهات بگیری و واقعا بغلشون کنی.

وقتی که در شادی بسته میشه، یه در دیگه باز میشه ولی اغلب اوقات مااینقدر به در بسته نگاه می کنیم که اون دری رو نمی بینیم که واسمون باز شده!

دنبال ظواهر نرو، اونا می تونند گولت بزنند دنبال ثروت نرو،
چون براحتی از کفت میره دنبال کسی برو که خنده رو رو لبت میشونه.
چون فقط یه لبخند میتونه کاری کنه که یک شب تاریک روشن به نظر برسه.

اونی رو پیدا کن که باعث میشه قلبت لبخند بزنه خوابی رو ببین که آرزوشو داری
اونجایی برو که دلت می خواد بری اونی باش که دلت می خواد باشی

چون تو فقط یه بار زندگی می کنی و فقط یه فرصت واسه انجام تمام کارهایی که دلت می خواد انجام بدی داری.

بذار اونقدر شادی داشته باشی که زندگیتو شیرین کنه  

اونقدر تجربه که قویت کنه      

اونقدر غم که انسان نگهت داره 

و اونقدر امید که شادت کنه. 

شادترین مردم لزوما بهترین چیزا رو ندارن اونا فقط از چیزایی که سر راهشون میاد بهترین استفاده رو می کنن.

روشنترین آینده ها همیشه بر پایه یه گذشته فراموش شده بنا میشه .تو نمیتونی تو زندگی پیشرفت کنی مگه اینکه اجازه بدی خطاها و رنجهای روحی گذشتت از ذهنت بره
 

وقتی به دنیا اومدی، گریه می کردی
و هر کسی که اطرافت بود می خندید
یه جوری زندگی کن که آخرش
تو کسی باشی که میخندی   

و هر کسی که اطرافته گریه کنه... 

    
نظرات 5 + ارسال نظر
dr.e.sh پنج‌شنبه 11 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:07 ق.ظ

سلام
خوبی؟چند وقته بود میومدم میدیدم آپ نمیسین دیگه نیومدم تا حالا...
راستی یه چیزی میخوام بگم بهت طلوع جون و به اون دوستت مردم خانم...شاید اصلا به من ربطی نداشته باشه اما میگم...
تو بهتر میدونی که من الان 3 ساله دارم واسه پزشکی می خونم چون به هدفم ایمان دارم و برام حرف بقیه اهمیت نداره...
چون اونایی که خیرو صلاحمو میخوان بم میگن که برای رسیدن به هدف باید جنگید.....من حرف بعضیا رو که میگن خواست خدا بوده یا به همین اندک قانع باش قبول ندارم ....چون خدا همیشه بهترینا رو برای ما میخواد ...این ما هستیم که اهمال کاری میکنیم و اسمشو میزاریم قسمت...
شما هم اگه فکر میکنید تو ازمون ارشد نتیجه مطلوب رو نگرفتید و با هدفتون جور در نماد....بجنگین برای سال بعد...
امیدوارم جسارتمو حمل بر بی ادبی نزاری....این یه تجربه بود از یه دوست کوچیکترت...امیدوارم ناراحت نشی ازم....
راستی این مطلب هم خیلی قشنگ بود...
مخصوصا تردمیله...
برام دعا کنید....کنکور نزدیکه....
دوست دارم

سلام دکتر جون خوبید؟ ممنونم منم خوبم
غیبتم موجه بود کابل تلفن خونمون مشکل پیدا کرده بود ببخشید دیگه...
ممنون از حرفاتون حتما اینطوره اگه آدم تلاش کنه و به خدا توکل کنه صد درصد موفق میشه حالا این موفقیته دیرو زود داره ولی سوخت و سوز نداره!
اگه خدا بخواد تصمیم گرفتم دوباره بخونم ارشد مثل کارشناسی نیست هم ظرفیت پایینه هم آدم های هدف دارش بیشترن و رقابت خیلی سنگینه البته تو بعضی از رشته ها مثلا تو رشته ما اگه رتبه ات هزار بشه مثل غیر مجاز می مونه دیگه تصورشو کن !
امیدتو از دست نده ... انشا,الله موفق میشی...
منم خیلی دوستت دارم دکتر جونیییییییییییییی

مریم جمعه 12 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:03 ب.ظ http://nooavari.blogsky.com/

سلام عزیزم
در ضمن سلام و عرض ادب خدمت خانم دکتر امروز و فردا و آینده های بعدتر و بهتر...
خیلی مطلبت باحال بود بخصوص درسهای زندگی...
منکه کم کم به حرف مامان گلت میرسم...خواست خدا بوده امسال قبول نشم اشکال هم نداره دوباره میخونم اما یه انرژی میخوام یه محرک برای دوباره دویدن...این مدت دارم از خدا میخام کمکم کنه...خودم تلاش میکنم ب امید اینکه خدا تنهام نزاره و بهم قوت و انرژی بده...
برای تو و عاطفه وخودم خیلی دعا میکنم...کاش دعای من روسیاه در حق دوستام بگیره

سلام عزیزم
آبادان رفتی؟؟؟کاش سلام منم میرسوندی
مرسی از لطفت ایشالا که سال دیگه با تلاش بیشتر قبول میشیم
خدا رو چه دیدی شایدم امسال
ما هم دعا کار شماییم و محتاج به دعا...
این چه حرفیه شما بنده رو سفید خدایید از هیچی که مطمئن نباشم از از این مطمئنم.

دوست داریم مریم جون

مریم شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:52 ق.ظ

اتفاقا سلامت رو رسوندم و شیوا گلی هم سلام رسوند...
خیلی سراغتو گرفت..گفت ایشالا امسال حتما قبول میشی

خوشحالم که سلامم رو رسوندی راستی با حاج آقاشون صفا میکنن دیگه!!!و قید درس رو زدن انگار!مرسی از لطفش منم براش آرزوی موفقیت دارم

shabnam شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 09:11 ق.ظ http://shabnamkhishtandar.blogfa.com

salam webloge kheiliiiiiiiiiiiiiii dost dashtani dari ishallah roz be roz behtaresham koni rasti teredmil kheili jaleb bod man hamishe bahash varzesh mikonam vali az vaghti varzesh mikonam bash yade in matlabet mioftam

سلام شبنم جان
خیلی خوشحالم که به وبلاگ ما اومدی و از وبلاگمون خوشت اومده
خیلی خوبه که اهل ورزش هستید من عاشق ورزش کارام
دوباره بهمون سر بزنید

الهه یکشنبه 28 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 01:35 ب.ظ http://elahe11014.blogfa.com

سلام الهه جان بالاخره بعد از دو سه هفته وبت باز شد برام.
چرا بیکار نشستی دست بزن به افتخار نت خوشگلم.

میگم این مطلبت قابل توجه فروشنده های دستگاههای ورزشیه دیگه . از حالا به بعد برا جلب مشتری میتونن بگن" تـــــــــــازه وقتی میری روش فکرای خوبی به ذهنت میرسه در واقع فسفر بیشتری به مغز میرسونه "
یه پور سانتی پیزی از صنفشون حقته!باور کن!

سلام گلم به وب خودت خوش اومدی چرا زودتر نگفتی... خیلی منتظر اومدنت و پیام گذاشتنت بودم
دلم واست تنگ شده بود خانم گلی الان خوب باز میشه؟ اگه هنوزم کنده بگو حتما که قالب رو عوض کنم
والا ما فروشنده نیستیم ! ورزش هر نوعش که باشه عالیه من عاشقشم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد