آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

وقتی چترت خداست بگذار ابر سرنوشت هر چقدر میخواهد ببارد ...

آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

وقتی چترت خداست بگذار ابر سرنوشت هر چقدر میخواهد ببارد ...

آیا کلبه شما در حال سوختن است ؟!

تنها بازمانده یک کشتی شکسته توسط جریان آب به یک جزیره دورافتاده برده شد، با بیقراری به درگاه خداوند دعا می‌کرد تا او را نجات بخشد، ساعتها به اقیانوس چشم می‌دوخت، تا شاید نشانی از کمک بیابد اما هیچ چیز به چشم نمی‌آمد.
سرآخر ناامید شد و تصمیم گرفت که کلبه ای کوچک خارج از کلک بسازد تا از خود و وسایل اندکش را بهتر محافظت نماید، روزی پس از آنکه از جستجوی غذا بازگشت، خانه کوچکش را در آتش یافت، دود به آسمان رفته بود،اندوهگین فریاد زد: خدایا چگونه توانستی با من چنین کنی؟
صبح روز بعد او با صدای یک کشتی که به جزیره نزدیک می‌شد از خواب برخاست، آن می‌آمد تا او را نجات دهد.
مرد از نجات دهندگانش پرسید: چطور متوجه شدید که من اینجا هستم؟ 
آنها در جواب گفتند:ما علامت دودی را که فرستادی، دیدیم 
آسان می‌توان دلسرد شد هنگامی که بنظر می‌رسد کارها به خوبی پیش نمی‌روند، اما نباید امیدمان را از دست دهیم زیرا خدا در کار زندگی ماست، حتی در میان درد و رنج.
دفعه آینده که کلبه شما در حال سوختن است به یاد آورید که آن شاید علامتی باشد برای فراخواندن رحمت خداوند.
برای تمام چیزهای منفی که ما بخود می‌گوییم، خداوند پاسخ مثبتی دارد،
تو گفتی «آن غیر ممکن است»، خداوند پاسخ داد «همه چیز ممکن است»،

تو گفتی «هیچ کس واقعاً مرا دوست ندارد»، خداوند پاسخ داد «من تو را دوست دارم»،

 
تو گفتی «من بسیار خسته هستم»، خداوند پاسخ داد «من به تو آرامش خواهم داد»،
تو گفتی «من توان ادامه دادن ندارم»، خداوند پاسخ داد «رحمت من کافی است»،

تو گفتی «من نمی‌توانم مشکلات را حل کنم»، خداوند پاسخ داد «من گامهای تو را هدایت خواهم کرد»،

تو گفتی «من نمی‌توانم آن را انجام دهم»، خداوند پاسخ داد «تو هر کاری را با من می‌توانی به انجام برسانی»،

تو گفتی «آن ارزشش را ندارد»، خداوند پاسخ داد «آن ارزش پیدا خواهد کرد»،

تو گفتی «من نمی‌توانم خود را ببخشم»، خداوند پاسخ داد «من تو را ‌بخشیده ام»،

تو گفتی «من می‌ترسم»، خداوند پاسخ داد «من روحی ترسو به تو نداده ام»،

تو گفتی «من همیشه نگران و ناامیدم»، خداوند پاسخ داد «تمام نگرانی هایت را به دوش من بگذار»،
تو گفتی «من به اندازه کافی ایمان ندارم»، خداوند پاسخ داد «من به همه به یک اندازه ایمان داده ام»،
تو گفتی «من به اندازه کافی باهوش نیستم»، خداوند پاسخ داد «من به تو عقل داده ام»،

تو گفتی «من احساس تنهایی می‌کنم»، خداوند پاسخ داد «من هرگز تو را ترک نخواهم کرد»،

این پیام را به دیگران نیز بگویید، شاید یکی از دوستان شما هم اکنون احساس می‌کند که کلبه اش در حال سوختن است
نظرات 8 + ارسال نظر
مریم ارشد91 یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:11 ب.ظ

سلام
خیلی خستم طلوع خیلی
کاش منم مث تو میتونستم به خودم بقبولونم ک شبانه هم خوبه اما من دوس ندارممممممممممممم
مطلبت زیبا بود حتی عکساش...ازشون کپی برداشتم..بااجازه
طلوع به دعات خیلی نیاز دارم خیلی...یه دل آروم میخام
میدونم همه چیز ارشد نیس اما همه ی ناراحتی من اینه که جواب یه سال زحمت من چی شد؟بخدا این نبود...تو میدونی چی میگم طلوع
اما تنها چیزی که آرومم میکنه اینه که خدا میخاد چیز بهتر و باارزشتری بهم بده که نمیدونم چیه
خیلی دعام دعاکن خیلی خیلی خیلی
انتخاب رشته میکنم اما فقط روزانه میزنم اونم بخاطر بابام ...وگرنه قصد انتخاب رشته نداشتم

سلام عزیزم
با وجود اینکه من انقدرا هم تلاش نکردم ولی اصلا حال دوباره خوندن رو ندارم + از کجا معلومه که سال دیگه وضع از این بهتر بشه !!!
آدم نباید پل های پشت سرشو خراب کنه
من تو زندگیم پل های زیادی رو خراب کردم اونم به دلیل اینه که حرف حرف خودم بوده! آموزه های زندگی اطرافیان و حرفای بزرگترها باید مهمتر از خواسته های دلمون باشه
من همیشه دعات میکنم تو هم تو دعاهای قشنگت ما رو فراموش نکن

مریم ارشد91 یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 02:15 ب.ظ

؛دفعه آینده که کلبه شما در حال سوختن است به یاد آورید که آن شاید علامتی باشد برای فراخواندن رحمت خداوند. ؛
راضیم به رضای خودش ...بخدا به این مطلبی ک نوشتی باجون و دل ایمان دارم اما وقت دارم یه چند روزی تا بااین دلم کنار بام و کمتر گریه کنم...
همه ی گریه من بخاطر اینه که واقعا یه سال دیگه خوندن سخته مگه شرایط خوندنم عوض شه مثلا درکنار یه کار دیگه

همیشه صحبت با دیگران آدم رو آروم میکنه حالا کی میتونه اون دیگران باشه رو فقط خود فرد میتونه بفهمه!
غصه خوردن فایده نداره و هیچی رو عوض نمیکنه درباره انتخاب رشته و روزانه و شبانه با خانواده ات بیشتر صحبت کن!

مریم یکشنبه 7 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:13 ب.ظ

درست میگی طلوع اما دست خودم نیس...
حرف حرف خودمه...باین وجود از خدا میخام ک اگه صلاح من به غیر روزانه س همین امسال منو تو راه بیاره و راضی شم...
عسل هم مث من میخاد شروع کنه به درس خوندن واسه سال دیگه تازه اون برنامه شو دیروز ریخت
اما تنها همین یه سال برای ارشد تلاش میکنم دیگه تمام..شد شد نشد هم نشد...بیخیال زندگیمو ادامه میدم

سلام
کار خوبی میکنی باید نهایت تلاشمون رو بکنیم
من اگه بخوام بخونم باید کتاب مرجع بخونم آخه این کتابها که خریدم بی فاییده ن

مریم دوشنبه 8 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:14 ق.ظ

سلام
خواستی کتاب مرجع بخری هرکتابی نخر...من مرجع سیستم عامل رو خریدم و خوندمش اما اصلا فایده نداشت یعنی تحت هیچ شرایطی جواب سوالای امسالو نمیداد...اما معماری واقعا مرجع مانو درکنار حل مسائلش محشره
گسسته هم همینطور....
راستی ببین دز کتاب گسسته گریمالدی گیر میاد؟پیدا کردی یه ند بده منم بیام بخرمش...
من اکثر مراجع رو دارم اما بقولت باید کمبودها رو جبران کنم تا قبل مهرماه و حتما بخونمشون....
ای خدا خودت هدایتمون کن به راه راست و نیکی

سلام عزیزم
من با یک مشاور حرف زدم گفت نیاز نیست مرجع بخونید !!!
ولی من مطمئنم که منابعمون هم ایراد داشت
منم میخوام بخونم خواستم آیتی بخونم بهم گفتن از این شاخه به اون شاخه نپر نتیجه نمیگیری

حالا موندم چیکار کنم اگه بخوام آیتی بخونم چندتا کتاب جدید میشه؟شبکه و مهندسی نرم؟؟؟

ایشالا خدا درهای رحمتش رو به روی همه بنده هاش باز کنه

مریم چهارشنبه 10 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 11:40 ق.ظ http://nooavari.blogsky.com/

الهی فدات شم مگه شاخه آی تی با کامپیوتر چقد فرق داره؟
شبکه بنظر من همون جزوه ای ک خودت از پارسه واسم میل کردی در کنار کتاب مهندسی اینترنت بخونی بسه امسال سوالاش خیلی خوب بود....مهندسی نرم منم مشکل دارم منبعشو دارم اما سختمه درس حفظیاتی بخونم میخام فقط جزوه ی دکتر هارون آبادی رو بخونم خوب خوب...تابستون میخونمش اگه مشکل داشتم از منبعش استفاده میکنم وگرنه پوران بدرد نمیخوره...
اگه میخاستی دوباره نرم رو بخونی نمیزارم مث سال گذشته شناور شرکت نکنی حتما باید آی تی رو شناور بدی...
اما تصمیمتو بگیر فقط رو یه رشته تمرکز کنی

مریم گلی خیلی فرق داره...
آی تی پذیرش خیلی کمتره نرم افزاره. واسه آیتی بالای ۵۰۰ یعنی شکست حتمی ولی واسه نرم افزار زیر هزار باشی جای امیدی هست من همش دغدغه ی ریاضی رو دارم بچه های ریاضی این درس رو بالای ۵۰ میزنن!
نمی دونم چیکار کنم.... والا از دیروز تا حالا حالم اصلا خوش نیست !
اووووووووووووووه راستی هوش هم داریم که یادم رفته بود!!!
پس سه تا درس جدید واااااااااااااای
اصلا نمیشه دوتارو خوند حتما باید یکی رو اتتخاب کرد به نظر تو چیکار کنم؟

مریم شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:12 ق.ظ

خب اگه میدونی انرژی درس جدید خوندن رو نداری خب همون نرم شرکت کن و تمام تمرکزت رو رو هم رشته بزار...
اصلا هم نگو ریاضیش سخته و بقیه چطور میزنن..هرچی باشه ما یه سال این منابع رو خوندیم بعضیا رو خیلی عمقی بغضیا رو هم یکم سطحی ممکنه درسی داتیم حذف کردیم...حالا باید ضعف های سال قبل رو جبران کنیم
منکه تا آخرین لحظه کنارتم...ایشالا همین امسال قبول شی و اگه خدایی نکرده تصمیمت برا سال دیگه شد خیلی خوشحال میشم مث پارسال باهم باشیم هرچند عسل عزیزم هم هست...
راستی تو هم امسال میری پارسه؟

نمی دونم والا شیطونه میگه هر دو رو بخونم
از هرکی مشورت گرفتم میگه کار اشتباهیه روی یکی باید سرمایه گذاری کنی
اصلا به نظرم این موسسه ها بدرد نمیخورن پارسال که همش حول و حوش ۱۰۰-۲۰۰ بودم چی شد که امسالم برم!
من احتمالا برم پشتیبان قلمچی شم(اگر خدا بخواهد) اونوقت اگه کسب درامد کردم شاید آزمونای قلمچی رو شرکت کردم
شنیدم واسه ارشد هم داره ولی نمیدونم کامپیوترم جزش هست یا نه...
مگه تو میخوای شرکت کنی؟

مریم شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 12:55 ق.ظ

آره دوباره میرم ماهان...بخدا من فقط میخام یه زور پشتم باشه و با برنامه بخونم...وگرنه هی امروز فردا میکنم واسه خوندن...
قلمچی فکر نکنم بدرد بخوره...هرچند مهم برنامه ریزی اوناس نه آزموناشون وگرنه نه ماهان نه پارسه نه نصیر و ....بدرد نمیخورن...برا این استرس لعنتیم مجبورم رو خودم کار کنم با این آزمونای آزمایشی

خوبه که تصمیمت جدیه موفق باشی
اگه بخوام آی تی بخونم بهترین کتاب های هوش و شبکه و مهندسی نرم چی هستش؟
ممنونم خانم گلی

مریم شنبه 13 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 06:36 ب.ظ

والا بعضیا میگن مرجع بخونید اما بیا مصاحبه نفر5 آی تی امسال رو از وبم بخون این بشر بااینکه لیسانسش سخت افزار بوده اما یه کتاب مرجع نخونده و همش پوران و مقسمی خونده...
برا مهندسی نرم مرجع اصلیش پرسمن هست +پوران یا پارسه
برا هوش منبعش راسل هست ک خیلی دوسش دارم و اگه کسی فقط پوران رو با دقت و مفهومی بخونه نه واسه حفظیات همون پوران بسشه..
برا شبکه والا فقط یه مباحثی رو برای یادگیری خوبه از کتاب مالکیان خوند اما تستای ارشد ک فرمولی هستن از کتاب گارسیا میاد و اگه جزوه ی شبکه دکتر حقیقت رو گیر بیام عالیه اونم چاپ امسالش چون مطالبش مطابق با کتاب گارسیاس...گارسیا تو شریف و امیرکبیر تدریس میشه
دیدی تو رو خدا ما ملکیان خوندیم هم کاردانی هم لیسانس اونوقت اینا چی میخونن

والا من از این نفرات برتر که پرسیدم میگن کتاب های پوران و پارسه خوندن و مطالبی رو که تو تست ها جدید بوده از تو نت سرچ زدن و خوندن ولی من باور نمیکنم صددرصد مرجع میخونن حالا نمیگم زبان اصلی میخونن شاید ترجمه اش رو بخونن
تو خوبه مالکیان خوندی من یادمه همیشه جزوه میخوندم اون بیست بیستام همه الکی بود!!!
ممنون واسه راهنماییت

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد