آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

وقتی چترت خداست بگذار ابر سرنوشت هر چقدر میخواهد ببارد ...

آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

وقتی چترت خداست بگذار ابر سرنوشت هر چقدر میخواهد ببارد ...

نرم افزار قانونی کردن ویندوز Windows Genuine Advantage Validatio

پاسخ سوالات دکتر جون :   

1- مشکل زبان مرورگر فایرفاکس:  

اگه زبان فایرفاکس مثل چینی ژاپنی(یا هندی یا خط میخی!!!) شده و قابل تغییر نیست باید از نصب بندازیش و دوباره نصبش کنی عزیزم.  

2- در مورد پیام THIS COPY OF WINDOWS IS NOT GENUINE: 

ویندوزی رو که نصب کردی orginal نیست  میتونید یه ویندوز جدید نصب کنید یا اگه از ویندوز xp یا وvista استفاده میکنید میتونید برای رفع مشکلش از نرم افزار Windows Genuine Advantage Validatio استفاده کنید که من مطلبی رو راجع به این نرم افزار در ادامه این پست به همراه لینک دانلودش براتون گذاشتم... 

 

شرکت مایکروسافت که تولید کننده Windows است برای مقابله با کسانی که از ویندوز های کپی شده که در آن ها قوانین CopyRight رعایت نشده است اقدام به ارائه ویندوزهای Genuine کرده است و در حقیقت ویندوزهایی توانایی آپدیت شدن را دارند که از این دسته باشند. هنگامی که به اینترنت متصل هستید از طریق ارسال فایل های آپدیت به ویندوز شما، این مسئله توسط مایکروسافت چک می شود که آیا ویندوز را خریداری کرده اید یا از CD های کپی شده استفاده نموده اید و در صورتی که از ویندوز های کپی شده استفاده کرده باشید برای شما دائما پیام Genuine نمایش داده می شود که با پرداخت مبلغی ویندوز شما نیز قانونی شود.
برای رفع این مشکل و نپرداختن هزینه برای قانونی کردن ویندوز، استفاده از نرم افزار Windows Genuine Advantage Validation v1.9.9.1 CRACKED v2 را به شما توصیه می کنیم. به کمک این کرک، قانونی کردن ویندوزتان را با چشم خود خواهید دید و توانایی دریافت بروزرسانی ها را از سایت مایکروسافت خواهید داشت. این نرم افزار ویندوزهای ایکس پی و ویستا را پشتیبانی می کند.
قابلیت های کلیدی نرم افزار Windows Genuine Advantage Validation v1.9.9.1 CRACKED v2:
- قانونی کردن ویندوز در کوتاهترین زمان
- قابلیت بروزرسانی ویندوز از سایت مایکروسافت
- رهایی از نمایش پیغام Genuine
- پشتیبانی از ویندوز ایکس پی، ویستا و ویندوز 7
- و ...

قانونی کردن ویندوز با نرم افزار Windows Genuine Advantage Validation v1.9.9.1 CRACKED v2


نظرات 4 + ارسال نظر
dr.e.sh شنبه 30 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:05 ق.ظ

سلام عزیزم
به خاطر راهنماییات ممنون
من این برنامه رو دانلود کردم اما یه حالت غیر فعال داره برام
یعنی وقتی روش کلیک میکنم پنجره انتخاب برنامه واسه اجراش میاد.....
نمیفهمم چیه...

dr.e.sh یکشنبه 31 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:04 ق.ظ

سلام
تونستم نصبش کنم
اما هیچ تغییری تو ویندوزم ایجاد نکرد

سلام عزیزم
ببخشید دیر جواب دادم
توی توضیحات این نرم افزار گفته شده که برای ویندوز xp و vista کاربرد داره ... والا من که استفاده نکردم فقط کارب د این نرم افزار رو مطالعه کردم که مربوط به مشکل سیستم تو هم میشد!
اشکال نداره وقتی کنکور رو دادی ویندوزت رو عوض کن
نسخه سرویس پک2 ویندوز xp واسه pc خوبه ... ما که مدت هاست با pc قهر کردیم
راستی من دارم کار گرافیکی انجام می دم نمیرسم فعلا آپ کنم به بزرگی خودت ببخش

dr.e.sh دوشنبه 1 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:28 ب.ظ

سلام عزیزم
خواهش میکنم این چه حرفیه عزیزم
من لب تاپ دارم
ویندوزشم ویستاس.....
در هر صورت مرسی
بعد کنکور عوضش میکنم انشا....
بای

سلام خانم دکتر جون
بابا با کلاااااااس خداییش ویندوز فقط ویستا
لپ تاپ ها معمولا ویندوزشونbackup داره مال من DELL و تو یه درایو بک آپش هست و تقی به توقی خورد کافیه دکمه F8 رو بزنم و ویندوزم ریکاوری شه

dr.e.sh سه‌شنبه 2 خرداد‌ماه سال 1391 ساعت 10:29 ق.ظ

سلام
ای بابا واسه یه لپ تاپ ....
تازه من دیشب عجله کردم ویندوزو اشتباه گفتم مال من ویندوز7
من از کامپیوتر فقط چیزای معمولی بلدم
و از اینایی که تو میگی فقط اسمشونو از زبون داداشم شنیدم
اخه اونم مثل شما این کارس...اما در دسترس نیست که مشکلمو حل کنه
بازم مرسی از لطفت

سلام گلم
خواهش میکنم من که کاری نکردم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد