آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

وقتی چترت خداست بگذار ابر سرنوشت هر چقدر میخواهد ببارد ...

آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

وقتی چترت خداست بگذار ابر سرنوشت هر چقدر میخواهد ببارد ...

نمایش سه بعدی (۳D) وب سایت با مرورگر Firefox 11

در آخرین نسخه از مرورگر فایرفاکس (Firefox 11) که به تازگی منتشر شده است ، بسیاری از باگ ها رفع و امکانات مناسبی نیز به آن اضافه شده است .یکی از این امکانات که دیدم ،ابزار جالب inspect element بود که دیگر نیازی به نصب firebug ندارد (البته مرورگرهای دیگر مثل Opera و Chrome از مدت ها قبل این گزینه را داشتند و طبق معمول ابتکار جدیدی در فایرفاکس محسوب نمی شود) .

موردی که این ابزار firefox را با سایر مرورگر ها متمایز می کند ، قابلیت نمایش سه بعدی ۳D لایه های قالب وب سایت است که برای کاربران و مخصوصا طراحان وب می تواند گزینه جالبی باشد.

این قابلیت می تواند اجزای صفحه را بر اساس HTMLو نیز سبک های CSS از هم متمایز کرده و به صورت قابل فهم تر و ۳D نمایش دهد .

همچنین می توانید صفحه را با drag کردن به هر زاویه ای که خواستید بچرخانید و پشت پرده وب سایت رو هم ببینید
در شکل زیر می توانید نمونه ای از یک صفحه وب را در حالت ۳ بعدی مشاهده کنید


چگونه از نمایش سه بعدی استفاده کنیم:
قدم ۱ . اگر فایرفاکس شما بروز نیست ف آن را از مسیر Firefox > Help > About بروز کنید و یا نسخه جدید را دانلود نمایید

قدم ۲ . بعد از بروز کردن ،فایرفاکس را restart کنید.


قدم ۳ . صفحه ای را که می خواهید به صورت سه یعدی مشاهده کنید در فایرفاکس باز کرده و روی صفحه راست کلیک کنید

قدم ۴ . دکمه “Q” روی کیبورد را فشار دهید

قدم ۵ . مانند شکل زیر روی دکمه ۳D کلیک کنید


بوسیله این ابزار طراحان وب می توانند با آسانی بیشتری ساختار قالب های مختلف را بررسی کنند.

فقط فراموش نکنید که برای استفاده از قابلیت ۳ بعدی باید ورژن مرورگرتان ۱۱ باشد.

نظرات 8 + ارسال نظر
مریم ارشد91 چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 08:38 ق.ظ

چه جالب
من خودم از همه ی مرورگرا فایرفاکسا بیشتر دوس دارم اما بعد IE اما واقعا بلای جون این شارژ لپ تاپه خیلی زود شارژ خالی میکنه وقتی ازش استفاده میکنیبااین وجود این نسخش دستم برسه حتما استفاده ش میکنم

آره خیلی جالبه
الان ورژن ۱۲ فایرفاکس هم اومده می تونی از منوی help گزینه بهنگام سازی رو بزنی

*** MOJTABA *** چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:58 ب.ظ http://mojtabamax.blogsky.com


چه جالب ...نمیدونستم...فایرفاکس رو عشقه...

مریم ارشد91 چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 10:01 ب.ظ


سری ب این آدرس بزن و دوس داشتی ثبت نام کن منکه ثبت نام کردم هرچند بابام راضی نبود...
http://www.sinabank.ir/Fa/Apply/ApplyForm2.aspx

مریم ارشد91 چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:46 ب.ظ

سلام عزیزم
جویای کار چیه؟!خدا شاهده اصلا علاقه ای ب اینکارا ندارم و فقط و فقط تدریس....واسه سرگرمی فرم رو پر کردم یهو یاد تو افتادم.
اتفاقا بابا هم بهم گفت وقتی شهرش معلوم نیس نزن چون غیر اهواز(داخل خوزستان) محاله بزارم بری
پرش کن ضرر نداره...بابا با عصابنیت بهم گفت:تا ارشدتو نگیری نمیخاد دنبال کار بگردی
از بیکاری و استرس نتایج خودمو ب هرکاری سرگرم میکنم وگرنه کاری ب استخدامیا ندارم

سلام عزیزم باشه حتما
من که بیخیال نتایج شدم!!!

[ بدون نام ] پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:04 ق.ظ

سلاام
کد 24 و 25 قرآن هم خونده شد...

..........................................
فایرفاکس من انگلیسی نیست.....
از تو تنظیماتش درسش میکنم اما بازم قاطیه....
نمیدونم چشه...
**********************************
i love you soooooooo much......

سلام گلم
ایشالا قبول باشه
مشکلش چیه ؟ زبانش غیر فارسیه یا فارسیه کجاش قاطیه؟

ME TOO MY DEAR

dr.e.sh پنج‌شنبه 28 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:07 ق.ظ

اون نظر که کد قران توش بود 24و25
مال من بود
یادم رفت بنویسم اسممو....

[ بدون نام ] جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:05 ق.ظ

سلام
زبانش انگلیسیه و یه زبان دیگه قاطیه
نمیدونم چیه دقیقا
شبیه خط هندیه
هر چی دیگه هم میزارم فقط قسمت انگلیسیش عوض میشه
اون یکی عوض نمیشه
راستی خیلی وقته گوشه سمت راس پایین دسکتاپ لب تابم نوشته
THIS COPY OF WINDOWS IS NOT GENUINE
از اون وقتم که این اومده هر وقت عکس میزارم رو دسکتاپ وقتی خاموش روشن میکنم عکسه میره
نمیدونم چیشده

DR.E.SH جمعه 29 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:07 ق.ظ

اگه میدونی چشه راهنماییم کن
مرسی گلم
نظر قبلی مال من بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد