آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

وقتی چترت خداست بگذار ابر سرنوشت هر چقدر میخواهد ببارد ...

آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

وقتی چترت خداست بگذار ابر سرنوشت هر چقدر میخواهد ببارد ...

مادرم هستی ام به امید دعای توست...

http://www.dordoneh.com/wp-content/uploads/2012/05/Mothers-day2.jpg 

                        مادر ای پرواز نرم قاصدک       

                                                           مادر ای معنای عشق شاپرک 

                     ای تمام ناله هایت بی صدا                    

                                                         مادر ای زیباترین شعر خدا  

 

مادرم ! به پاس آنچه به من داده ای ، به ستایش محبتهای بی اندازه ات ، و به وسعت همه خوبیهایت دوستت دارم و با صدای بلند میگویم روزت مبارک ستاره ناهید من...   

 

امروز خیلی خوشحالم چون مامانم از هدیه ای که براش خریده بودم خوشش اومــــــــد(آخه مامی جونم مثل خودم مشکل پسنده...)

  

Mother  

 Blessed is your face 

 مبارک و خجسته باد چهره ات   

  

     Blessed is your name 

مبارک باد نامت 

    

    My beloved     

ای عشق من  

  

Blessed is your smile 

گرامی باد خنده هایت  

 

Which makes my soul want to fly 

که روح مرا به پرواز در می آوری  

  
My beloved 

ای عشق من  

 

  All the nights 

در تمام شبها 

 
And all the times 

و در همه زمان 

 
That you cared for me 

تو همیشه مراقب من بودی  


But I never realised it 

اما من هیچ گاه اینرا درک نمی کردم 


And now its too late 

اما حالا خیلی دیر است 

   

 Forgive me 

منرا ببخش  

   

Now I'm alone filled with so much shame  

  حالا من تنها هستم مملو از شرمندگی و خجالت بسیار 


 For all the years I caused you pain 

در تمام این سالها من باعث این درد و ناراحتی شدم  


If only I could sleep in your arms again 

اگر تنها یکبار دیگر بشه من روی شانه های تو بخوابم 


Mother I'm lost without you 

مادر من بدون تو از بین می روم  


You were the sun that brightened my day 

تو مانند خورشیدی هستی که به زندگانی من روشنایی می دهی 


Now who is going to wipe my tears away 

حالا چه کسی است که اشکهای من را پاک کند 


If only I knew what I know today 

ای کاش می فهمیدم چیزی که باید امروز بفهمم 


Mother I'm lost without you 

مادر من بدون تو از بین می روم 

   

Forgive me 

منرا ببخش

 

from My dear Dr.e.sh

نظرات 10 + ارسال نظر
محسن جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:28 ب.ظ http://www.parsi71.blogsky.com

سلام دوست عزیز ممنو میشم به وبلاگم بیایید ونظردهیدوبرای حمایت ازما برروی تبلیغات بالیمان کلیک کنید
باتشکر

dr.e.sh جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 02:52 ب.ظ

سلام
منم به نوبه خودم روز مادر رو به همه مادرای ایران زمین تبریک میگم
و صد البته مامان مهربون و گل خودم
انشا..که سایشون همیشه بالا سرمون باشه و هرسال روز مادر رو با تمام وجود بهشون تبریک بگیم
انشا.. که مارو ببخشن....
بوسسسسسسسسسسسس برای همه مادرا

سلاااام
ممنون بابت تبریک زیبات منم این روز رو به همه ی مادرای مهربون تبریک میگم از جانب من به مامانت و آبجیتم تبریک بگووووووووو
این بووووووووووووووووووووووس از طرف من به دستای مهربون مادرای گل

مریم ارشد91 جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 07:22 ب.ظ

سلام عزیزم
ببخش دیر ب دیر میام...نت ندارم و الان از وایرلس خواهرم آن شدم
دلم واسه نوشته هات تنگ شده بود
روز میلاد بانوی دوعالم رو به شما و خانواده ی گلت و آنجل عزیز تبریک میگم
روز زن و مادر مبارککککککککککککککککککک
ایشالا سال دیگه مخصوص مخصوص روز زن رو بهت تبریک بگم
دعام کن زیاد

ســــــــــــــــلام مریم گلی
خیلی خوشحالم کردی که سر زدی ... امیدوارم که حالت خوب خوب باشه من واسه ی خودت دلم تنگ شده
منم متقابلا تبریک میگم
ایشالا که سال آینده بعد از شوهرت من این روز قشنگ رو بهت تبریک بگم
چشم محتاجیم به دعا

مسعود جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:37 ب.ظ http://entezar12.ir

سلام دوست عزیز
ممنون از حضورت بخشید که دیر سر زدم من یه چند روزی
به اینترنت دسرسی نداشتم ولی اومدم

من یکی از اعضای این سایت هستم ولی متاسفانه امکان فرستادن مطلب رو ندارم باید چطوری این کار رو انجام بدم؟

پاسخ عاشقان مهدی (عج):
دوست عزیز شما نمیتوانید در سایت مطلب بندازید
ولی در تالار میتوانید بندازید اول موضوع را انتخاب کنید
و در روی موضوع جدید کلیک کنید
یامهدی
...............................................
او خواهد آمد

محمد شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:27 ق.ظ http://www.azarkish.mihanblog.com

سُلام
اگر مایلید همکاری کنید توی سی دی دزفول شناسی
یه شماره تماس از خودتون بذارید توی وبلاگم باهاتون تماس می گیرم

نادر شنبه 23 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:52 ق.ظ http://nr121.blogfa.com

فاطمه ای طلیعه عشق! ای بهانه هستی! ای عصاره وجود رسول(ص)!مانده ام از تو چه بگویم؟ چگونه بگویم؟ که قلم درمانده از ستایش توست؛ تویی که:
تجلّی خدایی و خدای تجلّی؛
که تمام حسنی و حسن تمام؛
که دخت یکتای رسولی و یکتا دخت رسول؛
که کوثر حقیقتی و حقیقت کوثر؛میلاد نور مبارک باد .
میلاد بزرگ بانوی اسلام و روز مادر وهفته زن بر همه بانوان شرافتمند ایران اسلامی تهنیت باد[گل][گل][گل][لبخند][گل][گل][گل][لبخند][گل][گل][گل][گل][گل]

سلام ممنون که به ما سر زدید
در آسمان آبی دلم، جایی برای ابرها نیست
مادرم! دعایم کن که با دعایت ، دلم خانه دردها نیست

میلاد سرور بانوان جهان

و مادر تمام شیعیان بر تمام ایرانیان مبارک باد .

سارا یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:41 ق.ظ

سلام عزیزان منم از طرف خودم اینروز وبه همه مادرهای خوب دنیا مخصوصا مامان جونم تبریک میگم راستی چی برا مامانت خریدی

سلام سارا جونییییییی
ممنون از تبریک زیبات ومنم این روز رو به تو و خاله خوبم و تمام مامانای عزیز تبریک میگم
یه چیزییییییییییییییییییییی !!!... یک گلدون پر از گل های ناز (البته مصنوعی)+ ی لباس خاص ! تو چی گرفتی سارا گلی؟؟؟

سارا یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 01:48 ق.ظ

کد ۶۷ ۶۸و از قران خوانده شد

*** MOJTABA *** یکشنبه 24 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 09:36 ق.ظ http://mojtabamax.blogsky.com

روز مادر رو به همه ی مادران جهان تبریک میگم...

مرسیییییییییییییییییییییی
ما هم این روز قشنگ رو به مامان جونت تبریک میگیم

سارا چهارشنبه 27 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 12:45 ق.ظ

سلام عزیزم منم یه روسری خوشکل و البته گرون خریدم

سلام سارا گلی
چه خوب ایشالا مبارکش باشه و تو شادی ها سرش کنه

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد