آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

وقتی چترت خداست بگذار ابر سرنوشت هر چقدر میخواهد ببارد ...

آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

وقتی چترت خداست بگذار ابر سرنوشت هر چقدر میخواهد ببارد ...

مناجات

 مناجات زیبا از طرف دکتر جون خودمون ( Dr.e.sh ):

خدایا !می دانی کشتی وجودم در تبلوری عاشقانه
در دریای شک و تردید گرفتار توفانی سخت شد
غمی به غربت اشک عاشقانه ی عاشقی تنها
آسمان قلبم را در هم می فشارد
امروز منم تنها ترین
منم سر گشته ترین
در برابرت به سجده می نشینم ای ناز بهار
به خاک پایت چشم می نهم ای لطافت دیدار
بر من ببخشای قصورم را  

می دانی که جز درگاه مهربانی تو
هیچ دری به رویم گشاده نیست  

می دانی روحم دریای آشفتگی است
از تو می خواهم این آشفتگی را
به آرامشی ماندگار بدل گردانی
معبود من !
چشم امیدم به لطف توست  

و نوای زندگانی ام را
نوید ترانه ی بخشش تو می نوازد.
می دانی
آتش سوزانی وجودم را در خود بلعیده است
که همه ی هستی ام را می سوزاند
و خاکسترم را به دم سرد باد می سپارد .
و باز تو خوب می دانی
که ذره ذره ی وجودم نام از تو دارد
و در قطره قطره ی خونم یاد تو جاری است . 

آرام بخش دل ها !
گناهم را ببخشای و بر من خرده مگیر
که من انسانم و تو خدای انسان... 


     خدا کند که مرا با خدا کنی آقا  /   زقید و بند معاصی جدا کنی آقا
دعای ما به دربسته می خورد ای کاش /      خودت برای ظهورت دعا کنی آقا

نظرات 3 + ارسال نظر
dr.e.sh جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:51 ق.ظ

سلام عزیزم
من دوباره قرآن برداشتم
کد 117-120
میشه جز 30کامل

سلام سلام
قبول باشه بانی طرح تو بودی مطمئن باش بیشتر ثوابش مال خودته

dr.e.sh جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 11:53 ق.ظ

راستی اگه یه جوری میشد که هرکس خودش کنار کد مورد نظرش تیک بزنه دیگه توام به زحمت نمی افتی و کسی هم اشتباهی نمیخونه .....
دوست دارم
بای

میشه ولی کد نویسی میخواد !!! الان که نظردهی رو بدون تایید گذاشتم خیلی بهتر شد خواهش میکنم برا من زحمتی نیست
ولی خداییش خیلی جاها پیام گذاشتم که ی ختم قرآن تو وب گذاشتیم ولی انگار نه انگار ! این موضوع خیلی ناراحتم کرد و به این نتیجه رسیدم اونایی که خودشون رو منتظر امام زمان میدونن خیلی هم منتظر نیستن
منم دوست داررررررررم

dr.e.sh جمعه 22 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 03:04 ب.ظ

انشا.. که اقا ازمون قبول کنه
ما این قرآنو واسه آقا میخونیم خودش یه کاری میکنه که همه بیان و ختم قرآنمون کامل شه
نگران نباش عزیزم

انشاءالله ما که زمان برای خوندن این ختم قرآن تعیین نکردیم فوق فوقش خودمون میخونیییییییییییییییییییم من هنوز به هیچ کدوم از فامیلا(بجز سارا دختر خاله ام) نگفتم مطمئنا اگه خبر دار شن شرکت میکنن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد