آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

وقتی چترت خداست بگذار ابر سرنوشت هر چقدر میخواهد ببارد ...

آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

وقتی چترت خداست بگذار ابر سرنوشت هر چقدر میخواهد ببارد ...

با DivXRepair مشکلات مربوط به فایل های avi را حل نمایید

وقتی که اقدام به دانلود فیلم میکنیم هر از گاهی با مشکلاتی در پخش مواجه میشویم (مانند مکث و پرش تصویر ) که به آن bad frame میگویند. حتی بهترین نرم افزارها مانند vlc و Kmplayer تنها کاری که میتوانند در این مواقعانجام دهند عبور از بخش های مشکل دار ( یعنی skip صحنه ها ) است.

خوب تنها راه حلی که به نظرتان میرسد چیست ؟ دانلود دوباره ویدیو ؟! اما نیازی به دانلود دوباره این فیلم نیست. امروز میخواهم نرم افزاری را معرفی کنم که توسط آن به راحتی میتوانید مشکلات پخش را حل کنید. این نرم افزار که نامش DivXRepair میباشد یک نرم افزار بسیار سبک و متن باز است که میتواند شما را از شر این bad frame ها رها کند.

DivXRepair

این نرم افزار دارای یک رابط کاربری بسیار ساده است. برای تعمیر یک ویدیو کافی است که پس از اجرای نرم افزار بر روی  Add file کلیک کنید. در اینجا فایل های مورد نظر را انتخاب نمایید. 

Examining 

پس از انتخاب فایل های مورد نظر بر روی Repair Files کلیک کنید. نرم افزار به طور اتوماتیک شروع به چک کردن ویدیو ها میکند. میزان زمان لازم برای این عملیات بستگی به حجم فایل و مدت زمان ویدیو دارد. زمانی که مرحله چک کردن تمام شد ، یک فایل لاگ (log) ایجاد میشود که به شما کمک میکند تا اطلاعات مربوط به پروسه تعمیر ویدیو را مشاهده کنید. همچنین به شما اطلاع میدهد که آیا ویدیو انتخاب شده نیازی به تعمیر داشته است یا خیر.

Report 

DivXRepair یک نرم افزار پرتابل است که بر روی ویندوز XP ، ویستا ، هفت و هشت کار میکند و قادر به ساپورت هر دو نسخه 32 و 64 بیتی میباشد.

دانلود

نظرات 1 + ارسال نظر
مریم ارشد91 سه‌شنبه 5 اردیبهشت‌ماه سال 1391 ساعت 05:00 ب.ظ

سلام
به به عجب برنامه ای...واقعا بعضی وقتا باهمچین مشکلی مواجه میشدم...
نمیتونم فعلا دانلود کنم چون ترافیکم تموم میشه

سلام مریم گلی
خوشحالم که این برنامه نظرت رو جلب کرده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد