آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

وقتی چترت خداست بگذار ابر سرنوشت هر چقدر میخواهد ببارد ...

آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

وقتی چترت خداست بگذار ابر سرنوشت هر چقدر میخواهد ببارد ...

تبریک سال 1391

به نام آفریدگار بهار زیبا

اگر چه یادمان می رود که عشق تنها دلیل زندگـی است اما خـدا را شکر که هـر سال، نوروز و لحظه تحویل سال، بودن عشق را به یادمان می آورد .


با سلام و تبریک سال نو (نوروز 1391) به دوستان خوبم، با تمام وجود در این روزهای به یاد ماندنی آرزوی بهترین لحظه های عاشقانه رو برای تک تک شما از خدای بزرگ دارم .


نوروز این رفاقت را نگهبانی می کند که باور کنیم قلبـهایمان جای حضـور دوستانمان هستند و یادمان باشد که زیبایی های کوچک را دوست بداریم حتی اگر در میان زشتی های بزرگ باشند و یادمان باشد که دیگران را دوست بداریم حتی اگر ما را دوست ندارند . دوستان عزیزم بهار تنها یک نقطه دارد که اگر نقطه آن را برداریم بی معناترین کلمه میشود پس بیاییم همه باهم در این سال جدید آرزو کنیم نقطه دلمون برداشته نشود.


انشالله در بهار91 با کمک خدا بتونیم من(طلوع) و Angel جون عزیزم مطالب مفیدی رو تو وبلاگ براتون بذاریم.


دلم نیومد دعا و خواسته دلمون رو ننویسم :


گلها همه به اذن تو برخواسته اند / از بهر ظهور تو خود آراسته اند 

مردم همه در لحظه تحویل ، بی شک / اول فرج تو  از خدا خواسته اند . . . 

 

سعادت ، سخاوت ، سربلندی ، سروری ، سلامتی ، سرزندگی و سرور 

که بهترین هفت سین زندگی است را برای شما دوست عزیز آرزومندم . . .   


هر روزتان نوروز ، نوروزتان مبارک 
ممنون از دوستای خوبم مریم گلی  و شادان عزیز که اومدن بهار رو در پست قبلی تبریک گفتن

  

--------------------------------خاطره نوروزی-----------------------------------  

این روزا روزای قشنگیه و خیلی از خانواده ها مجلس بزم و عروسی دارن ما هم که این چند روز اول همش عروسی داشتیم می خوام براتون ی خاطره با مزه از جشن عقد یکی از فامیلامون که دیشب بود بگم خاطره از این قراره

طبق رسم و رسوم وقت دادن هدیه ها به عروس خانم سر سفره عقد بود و هر هدیه که میدادن (مثلا گوشواره) یکی از بچه های فامیل این شعرو میخوند و میگفت:« گوشواره عروس مال منه » بقیه جمعیت جواب میدادیم :« اَ اِ اُ چه پروووووو »   هدیه بعدی النگو بود باز شعر تکرار میشد :«النگو عروس مال منه » و همه در جواب میگفتیم :« اَ اِ اُ چه پروووووو » و گفتیم و گفتیم تا تمام هدیه ها داده شد بعد برادر زاده داماد که خیلی شیرین زبون بود و  چهار دستی گرفته بودنش که وسط عکس ها نپره و طفلک همش زار می زد و میگفت: داماد عموی خودمه ولم کنیییید...   وقتی هدیه دادن ها تموم شدو  گریه اش ایستاد با صدای بلند داد زدو گفت :« شوهر عروس مال منههههههههههههه...» و اینجا بود که همه جمعیت همراه عروس که از خنده روده برشده بودن  جواب دادن :« اَ اِ اُ چه پروووووو  اَ اِ اْ چه پروووووو   اَ اِ اُ چه پروووووو ...»  

  

راستی ی چیز دیگه نمیدونم من تازه با خبر شدم یا خبر جدیدی!!! (آخه این مدت که درس میخوندم سرم مثل کبک زیر برف بود و از هیچی خبر ندارم) داشتم میگفتم دیشب مراسم عقد دعوت بودیم خطبه عقد رو که خوندن من همش گوشام تیز بود که ببینم چند تا آقا داماد سکه مهر عروسش میکنه با کمال تعجب شنیدم 110 سکه ! با خوذم میگفتم چقدر کم... خوش به سعادت این داماد... چه عروس آسونگیری ... 

بعد متوجه شدم دولت خبر داده هر چند سکه مهر عروس کردید فقط موظفید 110 تا شو در صورت خواستن عروس بهشون بدید !!! اینجا بود که با خودم گفتم حالا داماد ها با خیال راحت پیشنهاد عروس هایی رو که می خوان تعداد سکه هاشون به اندازه سال تولدشون باشه رو چشم بسته می پذیرن (دوستان میتونن برای کلاسم که شده  تعداد سکه هاشونو  به اندازه تاریخ تولدشون بذارن

به نظرتون این طرح دولت خوبه؟؟؟

                   

نظرات 9 + ارسال نظر
مریم ارشد۹۱ چهارشنبه 2 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:33 ب.ظ

سلام عزیز دلم طلوع گلم
خوب یعزیزم؟
سال نوت مجدد مبارک
ایشالا همه ی روزای ۹۱ت سرشار از شادی و محبت و تندرستی باشه در کنار کانون گرم خانواده ت
نگران نباش مهرماه امسال باهم میریم واسه ثبت نام دانشگاه دولتی

سلام مریمی گل و گلاب
خوبم شکر خدا عید شما هم مبارک باشه گلم
امسال نوروز متفاوته سه روز اول رو همش به عروسی رفتن میگذره والا هنوز هیچ جای تفریحی نشده بریم .
ایشالا خدا بخاطر امیدی که تو به من داری در های رحمتش رو به روم باز کنه و ی دهکوره رو نیز نصیبم کنه منم برات دعا میکنم ایشالا امیرکبیر قبول شی
منم روزهای خوشی رو برات در کنار خانواده آرزو میکنم

الهه پنج‌شنبه 3 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 01:18 ق.ظ http://elahe11014.blogfa.com

سلام طلوع جان
سال نو مبارک.
با آرزوی سالی خب و سرشار از موفقیت
ایشاله که امسال سال ورودشما و مریم به دانشگاه باشه
موفق باشی گلکم
راستی آنجل کیه؟؟؟؟ دوستته؟
مطالبو خودت مینویسی دیگه؟؟؟
تا الان اسمی ازش ندیدم
(البته شاید من دقت نکردم)

سلام الهه خانم گل
سال نو شما هم مبارک دیروز ی سر زدم وبتون که تبریک بگم ولی کلمه امنیتی رو نشون نمی داد و نتونستم پیامم رو بفرستم.
انشاءالله امسال برای شما و خانواده محترمتون سالی بهتر از هرسال باشه و زنجیره محبتتون پایدارتر از همیشه باشه.
آنجل یک دوست عزیزمه که مطالب زبان انگلیسی رو میذاره

الهه شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:09 ق.ظ

سلام گلی! من پیشنهاد میکنم خودتم دنبال مطالب انگلیسی و یادگیریش باشی.تا ایشاله مهر ماه که رفتی سر کلاس برا استادا انگلیسی چه چه بزنی و تو این زمینه نخوای وقت بذاری

سلام عزیزم ایشالا بعد از عید تصمیم دارم یه برنامه ریزی درست و حسابی بریزم که هم توش کار باشه و هم برنامه نویسی هم زبان انگلیسی و هم ورزش!!!

الهه شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:20 ق.ظ http://elahe11014.blogfa.com

نه عزیزم من که درس نخوندم هم از همچین طرحی اطلاع نداشتم.البته نمیدونم ولی با عقل و منطق من جور در نمیاد.
یعنی اصلن هم خوب نیست اگه صحت داشته باشه، تکلیف بقیه سکه های من چی میشه؟؟؟؟؟؟؟
(حالا نه که صدو ده تا رو داده بقیه رو گذاشته!!!)

واقعا گل گفتی اینجاست که باید گفت کی داده کی گرفته!
البته طبق تحقیقات آخریه ۱۱۰ تاش عند المطالبه میشه و باقیش عند الاستطاعه(که زندونی نداره و هر وقت داشت میده که تا عمر داره هم نداره که بده درنتیجه:نمیده و باقی مهریه پر)

مریم ارشد۹۱ شنبه 5 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 05:50 ب.ظ

سلام خانم خانما
خوبی عزیزم؟
ببه به مبارکه...ایشالا بهمین زودیا بیام مراسم عقد خودت و بگیم: اَاِاُ چه پرووووووووووووووووو
اما درمورد مهریه:
اولا من خودم اصلا مهریه زیاد رو دوس ندارم...اما نمیدونم چرا دولت نمیاد فکری بحال جهزیه ها کنه که کمر خانواده ی عروس رو میشکنه و کم بزاری میشه واویلا؟!هرچی بسود آقایون باشه باید همونو دستکاری کنن....آخه نمیدونم چرا دستورات اسلام رو وارد مجلس وقانون میکنن؟مهریه حق زنه و کسی حق نداره تو کلام خدا دست ببره...حالا دولتمردان ما به مصلحت خودشون چه ها که نمیکنن؟!
راستی الان دیگه خوش بحال آقایون میشه...میونن چندتا زن رو باهم عقد کنن بجای یه زن با 1000 سکه چندتا زن با هرکدوم 110سکه
مهریه درواقع مهرو علاقه و هدیه شوهر به زنه و نیازی نیس دختر بگه چقد بهش بده...کسی با مهر زیاد به عرش نرفته و به فرش هم نمیرسه

مریم ارشد۹۱ یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 02:18 ب.ظ

سلام عزیز دلم طلوع گل خودم
از وقتی به دنیا اومدیم تو گوشمون گفتن هرچی خدا بخواد همون میشه و هرکی یه قسمت و سرنوشتی داره...باشه هرچی طلوع بگه...ما درخدمتیم دربست
قوانین آسونتر میشه تا آقایون هرکاری دوس دارن انجام بدن...بیخیال
در مورد مهریه گل گفتی...اما اینو میدونم که زندگیت خوب باشه که به یکیش هم نیازی نیس اگه برعکس بشه حاضری هرکاری کنی از زندگیش بیرون بری و مهرتو بیخیال شی...این دوره مهریه شده چشم و هم چشمی عزیزم...زن باید ارزش خودشو بدونه...زندگی با عشق و محبت به هیچ پشتوانه ای جز لطف خدا نیاز نداره نه مال و نه ثروت و نه مدرک

سلام مریم گلی خوب خودم
ایشالا که تا اینجای سال جدید بهت خوش گذشته باشه
منم ٪ ۱۰۰حرفتو قبول دارم و از خدا میخوام بهترین تقدیر رو واست تو سال جدید رقم بزنه

favania یکشنبه 6 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 07:46 ب.ظ http://labkhand-bezanid.blogfa.com/

سلام دوست من
آپم بهم سر بزن

سلام دوست عزیز
خیلی خوبه هم سر میزنم و هم با اجازه لینک میشید

شادان دوشنبه 7 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 11:56 ق.ظ

سلام
عزیزم خوبی؟
جان من طرح خوبیه.
ولی زن وشوهری که با هم نمیسازن ۱۰۰۰ران هزار مهریه عروس باش دیگه موندن براشون ارزشی نداره.
انشالله به همین زودی زود اول مریم بعد من بعدش تو.

اینجور دعا کردم که نگن خیلی آرزو داره.


سلام شادان جون عزیزم
شکر خدا خوبیم
اولین کسی هستی که با طرح موافقه هاااااااااااااا
گقتت مصداق این جمله اس: مهرم حلال و جونم آزاد(بعضی موقعا هم اینجوری میشه دیگه)
خدا کنه هر چه زود تر خبرای خوشی ازتون بشنوم منو هم تو دعا هاتون فراموش نکنید

الهه سه‌شنبه 8 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 03:15 ق.ظ http://elahe11014.blogfa.com

سلام خانم خانوما!
خوبی ؟انگار تعطیلات خیلی بهت خوش میگذره که تنبل شدی و پست نمیذاری؟؟؟؟
هی میام سر میزنم میبینم نخیر خبری نیست

سلام عزیزم خوبی ؟
منم شکر خدا خوبم گفتیم عید نوروز ی off به وبلاگ بدیم اونم تعطیلات داشته باشه
به خاطر شما آپ می کنیم به زودی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد