آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

وقتی چترت خداست بگذار ابر سرنوشت هر چقدر میخواهد ببارد ...

آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

وقتی چترت خداست بگذار ابر سرنوشت هر چقدر میخواهد ببارد ...

پند لقمان حکیم به فرزندش

 

لقمان حکیم

روزی لقمان به پسرش گفت امروز به تو ۳ پند می دهم که کامروا شوی.
اول اینکه سعی کن در زندگی بهترین غذای جهان را بخوری!
دوم اینکه در بهترین بستر و رختخواب جهان بخوابی
و سوم اینکه در بهترین کاخها و خانه های جهان زندگی کنی
پسر لقمان گفت ای پدر ما یک خانواده بسیار فقیر هستیم چطور من می توانم این کارها را انجام دهم؟
لقمان جواب داد:اگر کمی دیرتر و کمتر غذا بخوری هر غذایی که میخوری طعم بهترین غذای جهان را می دهد .
اگر بیشتر کار کنی و کمی دیرتر بخوابی در هر جا که خوابیده ای احساس می کنی بهترین خوابگاه جهان است .
و اگر با مردم دوستی کنی و در قلب آنها جای می گیری و آنوقت بهترین خانه های جهان مال توست .

نظرات 4 + ارسال نظر
[ بدون نام ] دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:36 ب.ظ

سلام عزیزم[
باور کن چند وقته شبکه ایرانسل اینجا مشکل داره...اون موقع قطع بود...کامنت دادم گفتم حتما میخونی...
خداییش صب که راه افتادم خواستم اس بدم نمیدونم چی شد یادم رفت..
خداییش امل و شادان هم خیلی دوس داشتن تو هم باشی
امل میگفت شماره تو نداشته بهت خبر بده...روز کنکور شماره تو پشت کارت نوشته که کارتو تحویل داده
خیلی خیلی جات خالی بود....ایشالا یه وقت دیگه میزاریم حتما حتما باید باشی

سلام عزیزم
شوخی کردم به دل نگیر والا من دیروز خونه یکی از هم دانشگاهی ها بودم به صرف ناهار و عصرونه به ما هم خیلی خوش گذشت جای شما هم خالی بود ایشالا دیدار بعدی هم دیگه رو می بینیم ولی من اگه تو جمعتون بودم نمیذاشتم اونجا قرار بذاریم ساحل قشنگ دز گذاشته اونوقت بریم اونجااااااااا

مریم ارشد۹۱ دوشنبه 15 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:51 ب.ظ

خیلی آهنگی که گذاشتی رو دوس دارم

کدشو برات می فرستم خودم عوض میکنم شما از این بهره ببر

مریم ارشد۹۱ سه‌شنبه 16 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:12 ب.ظ

سلام عزیزم
پس حیف شد نیومدی
حتما سری بعد زمان قرار با من ،محلش با تو
کدشو بده خودت عوضش کن...یه رپ بزار روحمون شاد شه مث قبلی

سلام گلم
ایشالاااااااااا
باشه حتما میفرستم حیف که جو وبلاگ واسه رپ خوب نیست وگرنه میذاشتم حالا میگردم ببینم چی به پستم میخوره

الهه چهارشنبه 17 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 04:48 ب.ظ http://elahe11014.blogfa.com

رپ؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد