آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

وقتی چترت خداست بگذار ابر سرنوشت هر چقدر میخواهد ببارد ...

آموزش زبان انگلیسی و کامپیوتر

وقتی چترت خداست بگذار ابر سرنوشت هر چقدر میخواهد ببارد ...

شروع با نام خدا

سلامی به قشنگی یک روز زیبا


فرداها میرسد... خیلی زودتر از آنکه قرار بود فرابرسد

بی محابا میگذرد
برای عبور از روزگارانت از تو اجازه ای نخواهد گرفت
فقط میگذرد و... میدود و میگذرد
تو در این بین نقشی نداری؟؟؟
...

بدان حق انتخابی برای سرعتش نخواهی داشت
میتوانی بنشینی و دویدنش را تماشا کنی... یا اگر برای ایامت ارزشی قائل بودی تا میتوانی از آن استفاده
ببری
تصمیم با توست
آری سرنوشت یا پیشانی نوشت تو چیزی خواهد بود که خودت میخواهی
تو فقط پیش برو و آن را مطابق میلت بساز
دنیا آماده اطاعت کردن از فرامین توست
"گر اندکی نه به وفق رضاست خورده مگیر
این راز را بدان تو با تفکراتت میتوانی ناچیزترین و یا بیشترین سهم از رویاهایت را داشته باشی
پس
تفکراتت را برای کمک خالصانه بخودت به کار بگیر
این را آویزه گوشت کن که
:: تو میتوانی:: همیشه خواستن توانستن است::
پس با نام و یاد خدا شروع کن

نظرات 2 + ارسال نظر
مریم پنج‌شنبه 11 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 10:54 ب.ظ http://nooavari.blogsky.com/

سلام عزیزم
مبارک باشه وب جدیدت..خوشحالم دیگه تو هستی تو نت و تنها نیستم
موضوع خوبی رو انتخاب کردی...منتظر مطالب مفیدت هستم
مطمئنم میترکونید
به همکارت محترمت سلام گرم منو برسون...بهمش بگو بما هم سربزنه
زود آپ کن
راستی با اجازه لینکت میکنم

سلام عزیز دلم
مرسی که سر زدی اجازه ما دست شماست خوشحال می شم که درباره مطالب وبلاگ ما نظر بدی

mehdi یکشنبه 21 اسفند‌ماه سال 1390 ساعت 12:51 ب.ظ http:// http://loveone.blogsky.com

سلام دوست گلم
وبلاگ خوبی داری ها!!!!!!!!
بت تبریک می گم به خاطر این وبلاگ زیبا
دوست عزیز دوست داری در کنار مدیریت وبلاگ از در آمد ثابت ماهیانه نیز بهره مند بشی / این سایتی که من رفتم عضو شدم به ازای هر کلیک روی بنر های تبلیغاتیش 65 تونم میده که تو صنف خودش از همه بیشتر/ از ویژگی های مهمش میشه تصفیه حساب 100 در صد تضمینی اونم دو بار در ماه اشاره کرد
من که الان عضو هستم تا الان چند بار واریزی به حسابم داشتم امید وارم که تو ام عضو بشی شک نکن که تلاشت بی نتیجه نمی مونه!!!! فقط اگه سود کردی دعا یادت نره
اینم ادرس سایتش:
http://www.zarads.com/?r=MTM4MA


مرکز بزرگ دانلود برنامه های فارسی www.ParsianCalendar.Blogsky.com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد